Beeld Video's bijwerken, kleiner maken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb volgende week een feest. Ik wil de gasten veerrassen met wat videobeelden van vroeger. Ik heb een aantal vudeo's thuis, en heb geprobeerd om die te bewerken via video editor. IK sleep dan mijn bestaande video naar dat programma, en moet daar een groot deel uithalen omdat het anders te langdradig wordt. En dan lukt het niet : ik weet niet hoe ik fragmenten uit de originele film kan wissen. Kan iemand mij dringende helpen a.u.b.???
 
Dat kun je doen met Movie Maker. Dat zit niet meer in WIN 10 maar kun je nog gewoon downloaden en dat werkt nog steeds perfect.: bestaande video toevoegen en dan gewoon knippen, delen verwijderen, muziek verwijderen of toevoegen enz.

1635251905653.png
 
Bedankt theplayer voor het supersnelle antwoord. Ik ben onmiddellijk aan de slag gegaan. Mijn video van ± 1 uur is onmiddellijk ingebracht in Movie maker. Maar nu komt het probleem : film is veel te lang, en er zijn zaken dewelke niet moeten getoond worden. Hoe kan ik stukken verwijderen?
 
Beste Patje, Bedankt voor uw hulp.Ik heb even geprobeerd met online-omzetten.nl omdat dit nederlandstalig is. OK heb mijn bestand geupload . Maar... ik zie nergens "slider". Kijk ik er naast of wat?
 
Bedankt theplayer voor het supersnelle antwoord. Ik ben onmiddellijk aan de slag gegaan. Mijn video van ± 1 uur is onmiddellijk ingebracht in Movie maker. Maar nu komt het probleem : film is veel te lang, en er zijn zaken dewelke niet moeten getoond worden. Hoe kan ik stukken verwijderen?
Dat is heel simpel. Laad de film. Ga dan met de muis naar het begin van een scène die eruit moet. Klik dan op BEWERKEN in de taakbalk boven. Kies voor SPLITSEN en klik daarop. Je ziet nu een dubbele verticale knip waar je de scène hebt "doorgeknipt".
Nu ga je met de muis naar het einde van de scène die eruit moet. Ook hier knip je weer met SPLITSEN in die scène.

Je hebt nu met SPLITSEN die scène losgemaakt van de film. Ga ergens op die losgemaakte scène staan en druk op DELETE.
Die scène is nu verwijderd en deel 1 en deel 3 zijn nu weer naadloos aan elkaar "geknoopt"....

Zo kun je alle niet gewenste scènes eruit knippen. Als je klaar bent, ga dan naar BESTAND en kies voo FILM OPSLAAN en vervolgens COMPUTER. Geef jouw bewerkte film dan een nieuwe naam en geef ENTER. Je hebt nu een "nieuwe"film. Sluit alles af met NEE. Je origineel blijft gewoon bewaard.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan