Status
Niet open voor verdere reacties.
Na lange tijd mijn webcam niet meer gebruikt te hebben, wilde ik hem nu weer gaan gebruiken voor skype
En nu blijkt dat mijn ingebouwde webcam op de asus Pro70K-7S036C totaal niet vindbaar is.

Heb al bij apparaatbeheer gekeken , maar ook daar niet te vinden
Ik werk met windows 7


Hoop dat jullie wat tips hebben wat ik kan doen
Omdat hij niet te vinden is kan ik ook geen drivers hiervan updaten
 
Ann
Ga naar start alle programma's -bureau accessoires -systeem werkset -speciale tekens en daar vind je dat teken en daarna kopiëren ( CTRL +C ) en plakken ( CTRL+V )en je hebt je teken
Groetjes
format77
 
Asus inmiddels aangeschreven, en ook de pc winkel gebeld , volgens hen ligt het probleem dieper en is de webcam nog wel aanwezig waarschijnlijk maar kan het door een foute update komen dat conflicten samen komen, omdat ik ook wat andere drivers niet in orde heb
Ook omdat ik van oorsprong vista op laptop had en nu windows 7.

laat jullie weten als het allemaal hersteld is....

dank jullie wel .....
 
Inmiddels antwoord gekregen van Asus wat een hoop duidelijk maakt ,zie onderstaande



Bedankt voor uw email.

Ik heb met het door u opgegeven serienummer 7AN0AS150635 het exacte modelnummer kunnen achterhalen.
Bij sommige toestellen word een modelnaam door de distribiteur/winkel gewijzigd Met dit serienummer zie ik het modelnaam A7K terug uit ons systeem en hiermee zullen ook diverse drivers van dit toestel terug gevonden kunnen worden.

In dit geval zoekt u drivers voor de webcam die u terug kunt vinden op de onderstaande link:

http://www.asus.com/nl/supportonly/A7K/HelpDesk_Download/

Nadat u hier uw besturingsysteem heeft geselecteerd, krijgt u een overzicht te zien van software en drivers wat voor uw toestel geschikt is.
Asus levert deze toestellen alleen met besturingsystemen tot Windows Vista 64 bit.
U zou hiervoor dit besturingsysteem kunnen selecteren en hieronder naar de drivers zoeken.
Onder het kopje "kamera" vind u de drivers die zorgen voor een aansturing van uw webcam.

Mocht u hier nog vragen over hebben dan horen wij dat graag.

Met vriendelijke groet,

Thim van der Schoot
Asus TSD.
 
Ik heb dan de drivers nu ook kunnen vinden, maar helaas was dit niet afdoende, want mijn webcam kon ik niet zichtbaar maken in apparaatbeheer, toen maar eens een programma anders dan ik had (slimdrivers), nu programma drivermax gepakt en daarmee kreeg ik ineens wel de cam te zien en toen was het in orde en nu doet het allemaal weer :yahoo:

Ik denk dat het antwoord van de pc winkel klopt, dat de cam dus niet stuk was, maar diep verscholen zat door een conflict

Dank voor jullie meedenken en tips en hoop dat de cam nu in orde blijft !


mvg Ann
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan