Hardware Webcam Medion akoya P6630 driver

Status
Niet open voor verdere reacties.

cve

Medewerker
Forumleiding
Ik heb sinds enkele weken een Medion Akoya P6630 laptop, mijn dochter had gisteren les via de laptop en op het einde wilden ze iets proberen en daardoor wouden ze dat we dat we de webcam aanvaarden. Maar ik kreeg een melding dat er geen webcam aanwezig is. Der zit wel degelijk een webcam in met een resoulutie van 1.3MP, Op het net kom ik niet meteen verder. Ik vind nergens een driver. Op mijn computer zelf vind ik ook niets om die in te schakelen. de FN knop+ F9 werkt ook niet. In apparaatbeheer vind ik zelfs niets wat lijkt op wat de webcam zou kunnen zijn. Dus is het precies of die is verdwenen. Terwijl hij hardwarematig er wel insteekt. Heeft er iemand een idee hoe ik hem aan de praat zou kunnen krijgen?
 
Het zou mij verwonderen dat het enkel maar met MSN zou werkbaar zijn. Daar ik melding kreeg dat hij niet aanwezig was, dat ik hem moest aankoppelen. Denk ik dat er een kabeltje los gekomen is of zo.
 
Bij mij werkt die link perfect. U krijgt een beeld van een Medion laptop te zien. Daarna moet u naar beneden scrollen tot waar de pagina's smaller worden (pag 6/129).
Daar selecteren en dan Ctr + A
Wachten tot alle pagina's geselecteerd zijn en dan CTR + C
Open Kladblok of Word of iets dergelijks en doe dan CTR + V
Hier kunt u de delen die u interesseren selecteren en kopiëren.

U kunt ook deze link gebruiken (is een pdf bestand) : http://n.manualretriever.com/lect.php?ID=4571416&lg=N&h=d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e&src=15
 
  • Leuk
Waarderingen: cve
Hier is de Nederlandse vertaling:

<<Voorbeeld van gebruik met Windows Live Messenger
1. start Windows Live Messenger en maak een gebruikersaccount aan, als u dat nog niet heeft gedaan. Deze service is gratis. Alleen de kosten voor de internetverbinding.
2. Selecteer uw gesprekspartner uit uw lijst en klik op de knop "Camerapictogram" onder uw schermbeeld.
(Afb.: Messenger window instant message)
Afbeelding weergeven
Contactpersoon
Eigen Afbeelding weergeven
Camerapictogram
De Webcam
Een wizard helpt u bij het vinden van de optimale instellingen voor uw luidsprekers, uw microfoon en je webcam. Volg de instructies op het scherm.
3. Klik op Voltooien om uw beeld over te dragen met de webcam.
4. als de persoon met wie je praat ook een webcam heeft aangesloten, klik dan op het camerapictogram onder het weergavebeeld van de andere partij om de Live-beeld te ontvangen. >>

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan