welk virusprogramma vind jij het best???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Avast

Avast

Ik gebruik al een hele tijd Avast anti-virus en heb nog geen enkel probleem gehad. Een bijkomend voordeel is, dat deze gratis is en wanneer nodig de nodige updates binnenhaalt.

ik gebruik voor de moment avg free en tot nu toe ook nog geen problemen gehad

denk ook nm nod32 te instaleren heb deze al eens gehad en was daar ook heel tevreden over
ben tevreden over agv ook maar ja ik verander al graag eens
Ga hem natuurlijk moeten terug vinden e-)5

nod 32 gebruik ik veel is zeer goed

avg free is ook niet slecht voordeel hier is gratis (lachen)

ik wou dat ook vragen maar blijkbaar is de vraag al gesteld hier, lool

ik gebruikte eerst McFee maar ik kreeg toch een virus en moest formateren, daarna was dat enkele jaren Norton, anti virus en internet security.

maar een tijdje geleden had ik in netwerk een artikel gelezen over virus scanners, en daar bleek dat norton uw pc vertraagde, veel zelfs.

de beste , of diegene die uw pc t minst vertraagde en ook goede virus scanner waren, bleek AVG te zijn met op de tweede plaats, NOD32.

ik heb een tijdje NOD32 gehad, werkte goed, geen probleem mee gehad.
nu heb ik AVG free version, vanuit netwerk cd.

ik denk dat ik wel bij deze twee (NOD32 en AVG) ga blijven aangezien ze mijne pc niet belasten zoals Norton.

duurt minder snel int opstarten, en games gaan vlot.

maar het is ieder zijn eigen mening hierover; de ene is content met die virus scanner, de andere met een andere.

maar wat zijn nu de meest gebruikte goede scanners?
ge hebt Norton, McFee, AVG, NOD32, Trend, Bitdefender, Panda, ...

moet binnenkort mijn pa zijne laptop formatten, en ik denk dat ik er NOD32 ga opzetten.
die meegaat tot 2019. ;)

Ik gebruik AVG free .
Ik gebruik dit al enkele jaren , na een format zet ik er wel steeds de laatste versie op .
Mijn vrouw gebruikte eerst norton internet security , maar omdat haar systeem traag draaide is ze overgestapt naar AVG free net als ik , maar die had steeds virussen in haar pc en ik tot op heden bijna geen .
Mijn vrouw is terug naar norton overgestapt omdat die tenminste geen virussen binnenlaat volgens haar mening .
Ik hou het voorlopig op AVG free ben daar tevreden over .

Ik gebruik ook NOD32 en op de andere computer heb ik een licentie op Trend Micro (van school).
NOD32 vind ik persoonlijk de beste antivirus die ik ooit heb gehad. Heb ook een tijdje BitDefender gehad maar na een tijdje ging hij niet meer.. Hij starte niet meer op enzo en nu heb ik dus NOD32 en nog geen enkel probleem gehad de afgelopen 2 jaren.

Met Norton heb ik zéér slechte ervaringen. Had vaak virussen die hij gewoonweg niet had gezien terwijl de gratis AVG Free hem WEL had gezien. En daar betaal je dan voor om niet beschermd te worden. Dat programma komt er hier dus niet meer op. Avg Free is ook een goede, samen met Avast! en Antivir als gratis antivirussystemen.

wat ik hier dus bijna niet hoor en nochtans hele goede cijfers krijgt is kaspersky, heb deze ook al gebruikt was er enorm tevreden van maar moet wel zeggen op de ene pc ging hij goed en op een andere werkte hij aan geen kanten

freaky zei:
wat ik hier dus bijna niet hoor en nochtans hele goede cijfers krijgt is kaspersky, heb deze ook al gebruikt was er enorm tevreden van maar moet wel zeggen op de ene pc ging hij goed en op een andere werkte hij aan geen kanten

Ik heb hem nooit gebruikt maar Kaspersky zou idd een topper zijn ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan