welke laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.
je heb blijkbaar je handleiding niet door gelezen ....:shame:
succes er mee.
 
Je hebt gepost dat je de laptop op dinsdag zou ontvangen.

Vandaag is het maandag.

Kreeg je hem dan vroeger in je bezit dan voorzien ?
 
ja idd, ik krijg hem morgen , toch had ik graag jullie antwoorden gelezen ter voorbereiding.
daarvan mag ik toch vragen wat het is ?

ik ga voor het eerste keer gebruik maken van een eigen laptop
voorheen nam ik steeds mn vaste pc mee , onderweg
 
dat mag je zeker ...maar er is hier iets dat ik niet begrijp .....gezien je antwoord in bericht nr 85
daar vermeld je " zie ik niet bij programma's " met andere woorden zeg je daar dat je wel degelijk over de Toshiba beschikt....
 
ja idd ik krijg hem morgen , toch had ik jullie antwoorden gelezen
daarvan mag ik toch vragen wat het is ?

Door de vragen die je vandaag hebt gepost wek je de indruk dat je de laptop reeds voor je hebt staan, terwijl dit NIET zo is.

Leuk dat je de antwoorden hebt gelezen, maar DOE ER DAN OOK IETS MEE: lees ze, zodat je reeds de nodige voorkennis hebt.

En, als je je laptop hebt en "je rijdt dan jezelf vast": STEL DAN PAS JE VRAAG, duidelijk en gefundeerd.

Op dit moment span je meerdere mensen voor je kar zonder dat deze enige inhoud heeft. :shame:
 
als jij op de (z) klikt welke letter zie je dan ...is dit dan de letter (a) dan heb je de Nederlandse toetsenbord instelling ...
en dien je de Belgische toetsenbord instelling toe te passen .
sleep de charmbar te voorschijn en selecteer " instellingen "....
onder instellingen zie je dan de vermelding " toetsenbord"
deze klik je aan en je selecteer dan
NLD Nederlands ( Belgie)
toetsenbord Belgisch punt
Bekijk bijlage 10454 Bekijk bijlage 10455
 
dat komt raar over omdat deze hier nu toch vermeld word ..
indien deze niet ging vermelde ik dan het volgende " ik krijg gewoon de letters wat er opstaat ? alleen het appestaartje werkt niet ! "
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan