welke laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.
druk je wel op de juiste toets ? (deze staan namelijk langs elkaar)

anders de toetsencombi ALT+64 gebruiken @
de alt toets pas los laten na het indrukken van de cijfers
 
ook al installeer je programma's ,
maak je de recovery dvd's aan met het Toshiba tool dan zal deze enkel de programma's meenemen die er al op geinstalleerd waren toen je deze opstarte ...
bijv : de trial versie van office
 
ik heb je eerder al gevraagd welke windows er op stond , hierop heb ik nog steeds géén antwoord gekregen dus in verondersteling dat er windws8 op geinstalleerd is ....
indien zo dan heeft deze de windows DEFENDER meegekregen , deze is de volwaardige gratis antivirus pakket van Microsoft ....
d.w.z. firewall , antivirus en antispyware.....echter is gebleken dat deze niet voldoet als een optimale bescherming voor de windows8
zelf gebruik ik de AVG Inernet Security 2013 en staat de defender hier uit op de win8 pro
 
let op dit is waarschijnlijk dus een trial versie voor 3maanden ..
let er tevens op dat de defener dan ook uit sta in het onderhouds centrum...
en nog steeds dus geen bevestiging of het de windows8 is ?
 
ja qtex ik heb win8
op de Toshiba laptop

ik ben momenteel met recovery dvd bizig

defender uitzetten bij onderhouds centrum
 
je heb ze toch genummerd van 1,2 en 3 dus opstarten met dvd1
als deze dan aangeeft om dvd2 te plaatsen doe je dit dan ook
het zelfde voor dvd3

dit is dus niet te vergelijken met de recovery disk windows 8 die je hier ook op pctuts kunt downloaden .
de recovery dvd's die jij nu juist aangemaakt hen is uitsluitend bedoeld om de pc terug naar de fabrieksinstellingen te zetten .....
dit is eerder al meerdere keren besproken en ik val nu in herhaling .
 
hopelijk heeft ze die genummerd of ze kan telkens opnieuw beginnen met een dvd te gebruiken
 
ja daar had ik aan gedacht 1 tot 3 te gebruiken en op dvd te schrijven

alleen op het toetsen bord toets 2 @ , @ blijft lastig geven , ik zie wel iets onder op toets staan iets klein s met pijltjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan