Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
beste vrienden ,ik heb nu de gewone nod de laatste versie , maar mijn windows schakelt iedere keer nu netwerkdectie uit en ik moe het iedere keer aanvinken en opslaan maar da doe hij dus niet.
Is het een bekabelde of draadloze netwerkverbinding?
Als het om een WiFi (draadloze) verbinding gaat controleer dan sowieso of de WLAN auto configuratie wel op automatisch staat bij de services van Windows.
Zijn beide netwerken ook hetzelfde ingesteld? Dus 2x thuis bv?
Staat je firewall goed ingesteld?
is draadloos en bekabeld ,ma tging verleden week wel met nod32smart
maar ik moest die ervan doen ,want ik moest de firewall uitzetten om bestanden te delen en heb de gewone terug er moeten opzetten ,en nu lukt nie meer
heb wel de code ingevuld ze en dan gaf hij dat bericht van IPv6 dat niet ingeschakeld is, maar heb zitten kijken in services en staat wel aan.als het daar is en onder de adapter ook, heb zelfs al de adapter verwijderd en opnieuw geinstaleerd
heb wel de code ingevuld ze en dan gaf hij dat bericht van IPv6 dat niet ingeschakeld is, maar heb zitten kijken in services en staat wel aan.als het daar is en onder de adapter ook, heb zelfs al de adapter verwijderd en opnieuw geinstaleerd
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.