Windows 11 Windows 11 van "niet ondersteund" naar "niet opstartbaar" op oude PC's. (Engelstalige link)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik draai al de 23H2 op mijn intel core i5 tweede generatie. Dat was ook een makkie om dit te doen. Ik ben ver verwijderd van compatible computer om zonder omwegen Win 11 te kunnen draaien. Ik kijk ook uit of er een op de 24H2 een achterdeurtje zal zitten, verwacht het eigenlijk wel een beetje. Hoop zelfs dat ik ook Win 12 zal kunnen draaien op mijn oude vertrouwde Samsung laptopje. Ik heb al gelezen dat het niet mogelijk zal zijn om een patch te hebben voor un suported computers te maken, maar daar geloof ik nu eens niets van als ik zie wat ze allemaal uit hun mouw schudden om dit mogelijk te maken vermoed ik wel dat ze ook wel weer iets uit hun mouwen schudden om Win 12 op onze oude computers draaiend te krijgen. Ben daar zelf veel te dom voor om dit zelf te kunnen, maar ik draai al sinds Win 10 steeds het nieuwste op mijn oud dingetje. Soms kon ik het doen met een complete verse installatie, soms kon het gewoon met een update gebeuren, maar steeds had ik het nieuwste besturingssysteem op mijn oude laptop.
 
Beste @Patrick.S , dit draadje dat jij hier vermeld gaat over het komen van Win 12, hier zijn we aan het praten over het niet werken van Win 11 op niet ondersteunde computers om de 1 of andere reden. Dat we ff zijn afgedwaald naar of het nu wel of niet zal lukken om Win 12 op onze oude vertrouwde vrienden al dan niet te kunnen installeren zit volgens mij in de grijze zone in dit bericht. Maar je hebt gelijk, voor je het weet zit dit draadje helemaal op een dwaalspoor en gaat het al helemaal niet meer over wat TS bedoeld.
 
  • Leuk
Waarderingen: wivy
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan