Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste helpers .
Weet iemand hoe ik word documenten kan omzetten in pdf bestand ?
Ik bezit zowel office 2003 als 2007.
Is dit wel mogelijk ?
Of moet het juist andersom via acrobat reader een pdfje maken uit een word document.
 
screenshot017ah2.jpg


screenshot018sl2.jpg


zo denk ik dat je die documenten bijeen zet en in wacht plaatsen dan zou je die samen moeten voegen en dan printen (maak die documenten blauw zoal je copieert en dan op samenvoegen dan word dat een document )
dan op printen drukken en klaar is kees ;)
 
Waarom altijd betalende software kiezen ? zo komt Redmond nooit van haar monopolypositie af , der zijn waardige vervangers om microsoft office te vervangen zoals Open Office voor windows en linux en Neooffice voor MacOs en! gratis , en zij hebben standaard een PDF creator ingebouwd . Als iedereen blijft maar naar Microsoft gaan dan blijft dat geklaag verderduren van alle crashes en dergelijke :nee: indien er 20 procent zou overstappen op open source software dan zouden de ogen bij microsoft wel beginnen opengaan enzouden ze daar wel moeten overgaan op het zoeken naar stabiele software
 
Waarom altijd betalende software kiezen ? zo komt Redmond nooit van haar monopolypositie af , der zijn waardige vervangers om microsoft office te vervangen zoals Open Office voor windows en linux en Neooffice voor MacOs en! gratis , en zij hebben standaard een PDF creator ingebouwd . Als iedereen blijft maar naar Microsoft gaan dan blijft dat geklaag verderduren van alle crashes en dergelijke :nee: indien er 20 procent zou overstappen op open source software dan zouden de ogen bij microsoft wel beginnen opengaan enzouden ze daar wel moeten overgaan op het zoeken naar stabiele software

Volledig mee eens.
 
vdalex ;)

ik gebruik ook open office beter is er niet:duimop::yahoo:
maar je moet toch antwoorden op de vraag van de vraagsteller
---------------------------
quote urbain :
documenten aan toevoegen en hoeveel documenten kan ik zoal maken in 1 gemaakt pdfje of is dat eindeloos ??Het programma dat ik gebruik is dus pdf creator
-------------------------
 
@ raymon en Jan Smit , blij dat er toch een paar overtuigde mensen zijn hier .
Mijn enige betaalde software is mijn MacOS Tiger besturingssysteem maar dat zit er reeds op bij de aankoop en dat is by the geen OEM versie zoals bij die vele Windowsmachines . Verder is alles open source bij mij zowel op mijne apple als op mijn Ubuntu machientje .:bravo::duimop:
 
vdalex ;)

ik gebruik ook open office beter is er niet

Men kan terecht veel goeds vertellen over OpenOffice (ik gebruik het ook regelmatig), maar dat het "beter" zou zijn als MS Office is volgens mij toch maar een sprookje.

Lessen volgen over MS Office kan men overal, maar waar moet men terecht voor deze lessen over OpenOffice?

Wie, van de personen hier die regelmatig OpenOffice gebruiken, kan zeggen dat hij of zij vlot kunnen werken met zowel "Base, Calc, Draw, Impress, Math als Writer"?

Hoelang zal het duren voordat iemand die slechts enkele basisbegrippen heeft van MS Office, zal kunnen werken met OpenOffice. Ik denk dat die personen vlug zullen stoppen (misschien met uitzondering voor de tekstverwerker) met OpenOffice indien ze dat zonder hulp van buitenaf moeten leren.

Neem nu eens dit als voorbeeld:
Iemand koopt een pc. Deze persoon, hij of zij, heeft geen enkele ervaring met Office (zowel MS als OO). Die persoon installeerd OO op zijn Pc en wilt er nu mee gaan werken. Hoelang zal het duren vooraleer OO eraf gaat en/of MS in de plaats komt?

Over Ms Office (alle versies) bestaan er tientallen handboeken (ook in het Nederlands), het één wat uitgebreider als het ander, soms moeilijker, soms gemakkelijker, maar voor iedereen iets.

Zoek eens naar handboeken over OpenOffice!
Hoeveel gaat u er vinden? Enkele in het Engels, zoals o.a. OpenOffice for Dummies, maar hoeveel in het Nederlands? En over welke versie handelen ze dan?

Zolang hier geen verandering in komt zal OpenOffice door de gewone thuisgebruiker niet of nauwelijks gebruikt worden.
De vraag is nu: welke uitgeverij gaat zich in de kosten werken om een handboek over OO in het Nederlands uit te geven waarvan de verkoop misschien enkele honderden exemplaren bedraagt?
 
Laatst bewerkt:
j.w
dan zult je toch eens moeten kijken hoor
screenshot022xt4.jpg


en van de andere zoals draw is er ook een help .

in de bibliotheek openofficce.org
inclusief software op cd
van marco den teuling
 
Een "Help-functie" dient om een persoon, die reeds vertrouwd is met het programma, verder te helpen bij iets dat hij/zij nog niet weet of vergeten is en niet om een programma aan te leren.
 
ik antwoord nog één maal
want anders word het iets zonder eind
(ik heb er toch een boek bij gezet ;))
al doende leer je en met een hulp er bij is toch goed
en je kunt nog honderd boeken lezen
en nog niet snappen ( niet alle boeken zijn goed geschreven)
en we zitten hier op een topic dat urbain geopend heeft over

Origineel gepost door urbain
Ik heb dus zoiets gevonden en het voldoet aan mijn eisen.
Alleen heb ik wel een vraagje daarover...........Ik heb dus als proef word documenten omgezet in pdf formaat en dat ging als een fluitje van een cent,nu mijn vraag ........kan ik daar nog documenten aan toevoegen en hoeveel documenten kan ik zoal maken in 1 gemaakt pdfje of is dat eindeloos ??Het programma dat ik gebruik is dus pdf creator

groetjes raymon ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan