zwart scherm windows 10 na update kb4100403

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Ik heb hier een pc staan dat zwart scherm heeft na windows 10 update, niets helpt systeemherstel enzo....
Het ga over een Acer Aspire TC-603
 
Oplossing
[h=1]Windows 10 1803: KB4284835 fixt lekken en zwarte schermen[/h] Zwarte schermen na opstarten opgelost
Ook zegt Microsoft dat met KB4284835 problemen met zwarte schermen na het opstarten verholpen moeten zijn. Dit was een veelgehoorde klacht na de upgrade naar Windows 10 1803: pc's die niet meer verder wilden opstarten en alleen maar een zwart scherm toonden.
bron: https://www.gratissoftwaresite.nl/windows-10-1803:-kb4284835-fixt-lekken-zwarte-schermen-asc

Ik heb de persoon laten weten dat hij zijn pc mag updaten en wacht nu op zijn antwoord.
QuickBooks is dat niet hetzelfde als "snel opstarten " wat tevens ook uitgeschakeld kan worden via energie beheer indien de pc op te starten was ..

*zou je de bron vermelding er niet bij plaatsen in het vorige stuk .
 
Ik heb de pc kunnen opstarten met Recovery Disk Windows 10 x64 bit Met Dart 10 Recovery Opties (2018)
Ik zal het eens testen met snel opstarten uit te zetten laat iets weten.
 
de vraag is of deze persoon van wie hem is hem zolang kan missen ..immers gaf je in bericht #9 aan dat deze van iemand anders is ..en dat jij deze nu in feite voor de 2de keer onderhanden heb omwille van hetzelfde probleem .
 
[h=1]Windows 10 1803: KB4284835 fixt lekken en zwarte schermen[/h] Zwarte schermen na opstarten opgelost
Ook zegt Microsoft dat met KB4284835 problemen met zwarte schermen na het opstarten verholpen moeten zijn. Dit was een veelgehoorde klacht na de upgrade naar Windows 10 1803: pc's die niet meer verder wilden opstarten en alleen maar een zwart scherm toonden.
bron: https://www.gratissoftwaresite.nl/windows-10-1803:-kb4284835-fixt-lekken-zwarte-schermen-asc

Ik heb de persoon laten weten dat hij zijn pc mag updaten en wacht nu op zijn antwoord.
 
Oplossing
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan