Microsoft Office

Vragen over exel, word kan je hier plaatsen

  • Gesloten
Ik gebruik al langere tijd bijgaand schema tot grote tevredenheid alleen opeens stuit ik op een probleem. Na invulling van de uitslagen na regel...
Antwoorden
3
Weergaven
531
  • Gesloten
Graag zou ik de letters van een woord in Word 2013 onder elkaar plaatsen . Dus geen 90° of 270° draaien maar de letters onder elkaar . Eventueel...
Antwoorden
6
Weergaven
909
  • Gesloten
Als ik in de map verwijderde items alle items selecteer met de Ctrl-A dan zijn die inderdaad allemaal geselecteerd. Maar hoe komt het dat wanneer...
Antwoorden
0
Weergaven
490
  • Gesloten
Ik zoek een manier om gratis een OST file om te zetten naar PST , outlook 2019 . Ik wil daar de contactpersonen uithalen, ik heb alleen de oude...
Antwoorden
8
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo, men probleem is het volgende ik maak in een formule gebruik van het volgende: =ALS(E17="Office 2016";"OK";"") nu wil ik dat deze kan zoeken...
Antwoorden
7
Weergaven
1K
  • Gesloten
hallo, een vraag: hoe kan ik mijn Outlook agenda laten opstarten in iCloud? Het betreffende vinkje bij iCloud agenda staat telkenmale uitgevinkt...
Antwoorden
14
Weergaven
797
  • Gesloten
  • Opgelost
Ik werk al een hele poos met Microsoft Office Professional Plus 2016 en die is ook geactiveerd : maar sedert kort komt er nu om de haverklap...
Antwoorden
22
Weergaven
2K
  • Gesloten
hoe kan ik in excel de volgende info toevoegen in de koptekst, hier moet automatisch de datum en de naam van de gebruiker komen die het laats opslaat
Antwoorden
4
Weergaven
569
  • Gesloten
  • Opgelost
Hallo, Ik heb volgend probleem: bij Power point die ik krijg hoor ik soms de muziek en andere keren niet. Wanneer ik een power point verstuur...
Antwoorden
15
Weergaven
2K
  • Gesloten
(engelse versie Office365) Hoe kan ik slechts de inhoud printen zonder dat rij en kolom identificatie wordt mee worden afgedrukt. Bij mijn weten...
Antwoorden
1
Weergaven
499
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan