Microsoft Office

Vragen over exel, word kan je hier plaatsen

  • Gesloten
Verleden week had een crash met outlook 2010 en wilde het het pst-bestand niet meer lezen. Er werd een nieuw pst bestand aanmaakt en ik kreeg alle...
Antwoorden
21
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hoe kan ik de afbeeldingen van niet geactiveerde office versies verwijderen?
Antwoorden
10
Weergaven
520
  • Gesloten
Beste, kreeg van Telenet 2de bericht, om mijn outlook beter te beveiligen door SSL/TLS aan te vinken maar kan dat niet vinden onder...
Antwoorden
37
Weergaven
3K
  • Gesloten
Goeiedag, Ik heb een vraagje i.v.m. hoe kan ik een tijdsaanduiding omzetten naar een soort van tijdlijn gezien over verscheidene dagen, weken...
Antwoorden
19
Weergaven
1K
  • Gesloten
Microsoft wil op velerlei manieren de methodes om malware te verspreiden de pas afsnijden. De Redmond firma heeft nu aangekondigd dat XLM macros...
Antwoorden
0
Weergaven
423
  • Gesloten
  • Opgelost
ik zou graag een lijst willen maken waarin ik een postcode ingeef en die dan een berekening maakt van het aantal km naar alle andere postcodes in...
Antwoorden
8
Weergaven
946
  • Gesloten
Indien ik een document en of jpeg wil scannen en deze rechtstreeks wil doormailen via de draadloze printer als PDF of JPEG naar een geadresseerde...
Antwoorden
13
Weergaven
824
  • Gesloten
Eerst en vooral aan iedereen een gezond en voorspoedig nieuwjaar 2022. Nu mijn vraag is het mogelijk om een eigen woordenboek te maken en hoe? De...
Antwoorden
16
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ik heb een programma met adressen. Via een toets in dat program wordt Word geopend met een lijst van adressen die ik bewerkt heb.. Nu wil ik dat...
Antwoorden
18
Weergaven
1K
  • Gesloten
Telkens ik Outlook 2019 start loopt de mailbox vast. Enig idee wat er mis is en hoe kan ik deze opstarten in de veilige modus a.u.b.? Groeten...
Antwoorden
1
Weergaven
457
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan