Software allerlei

Een probleem met een bepaalde software ? Plaats hier je vraag.

G
  • Gesloten
Nadat er door TuneUp een scan is geweest krijg ik op geen enkele mail via Outlook geen koppeling meer. Dus krijg ik van Facebook Hyves een mail...
Antwoorden
4
Weergaven
2K
H
  • Gesloten
Hai knappe koppen:cheer: , Via de diverse vragen al e.e.a. uitgeprobeerd, maar nog steeds zonder succes. Ik werk met beide mailboxen, maar dat kan...
Antwoorden
4
Weergaven
2K
hesterke
H
  • Gesloten
Enige tijd geleden had Internet Explorer een lek en heb toen Google Chrome geïnstalleerd. Nadat de problemen met IE waren opgelost ben ik deze...
Antwoorden
1
Weergaven
4K
  • Gesloten
Ik zal eerst uitleggen waarvoor ik zoiets zoek. Volgende zomer wil ik ongeveer 4 a 6 weken een verre reis gaan maken met het vliegtuig en...
Antwoorden
21
Weergaven
4K
  • Gesloten
hallo mensen. ik heb een spel gekocht en geinstalleerd, nu werkt hij wel maar de muis werkt niet in het spel, wel op de achtergrond. dat zie je...
Antwoorden
5
Weergaven
3K
  • Gesloten
Wanneer ik op internet ga is dit ok maar als ik bv:via de mail van pctuts en daar het 3de deel wil downl. lukt dit niet ook met andere bv: zita...
Antwoorden
6
Weergaven
2K
  • Gesloten
hoe en waar vindt ik decodes voor files om het menu van encore te gebruiken?
Antwoorden
3
Weergaven
1K
  • Gesloten
2 Oefeningen staan op de stick telkens na 2 uur les.Opsomming,nummering en tab zou ik graag nog wat leren. Je kan googelen maar ik zie niets wat...
Antwoorden
17
Weergaven
3K
  • Gesloten
Goede avond. Welke browser ik ook probeer het lukt mij niet als ik op een pagina ben, en ik wil daar tekst kopiëren dan kan ik het niet meer in...
Antwoorden
0
Weergaven
776
  • Gesloten
In het weekend was mijn schoonbroer bij mij. Hij sprak me van het probleem van bepaalde filmpjes van Youtube. Het betreft de filmpjes met de...
Antwoorden
7
Weergaven
1K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan