Software allerlei

Een probleem met een bepaalde software ? Plaats hier je vraag.

  • Gesloten
In een excel bestand (zie bijlage) heb ik in blad 1 gegevens ingevoerd. In de andere bladen in hetzelfde bestand komen die zelfde gegevens ook...
Antwoorden
5
Weergaven
3K
C
  • Gesloten
Ik heb mij een NAS server Synology DS212j aangeschaft en ik heb een free dns aangemaakt zodat ik van buitens huis erop kan. Maar dit is met poort...
Antwoorden
7
Weergaven
3K
G
  • Gesloten
Heb een film gedownload maar die blijkt nu japanse ondertiteling (ingebakken) te hebben. Hoe kan ik met virtualdub een zwarte balk boven deze...
Antwoorden
11
Weergaven
9K
V
  • Gesloten
Halloluitje, Is er iemand die mij aan een software programmatje kan helpen waarmee ik zelf de voorkand van mijn cd hoesje kan maken. Ik heb...
Antwoorden
8
Weergaven
6K
  • Gesloten
sorry dat ik deze vraag hier stel maar voor alle zekerheid ik ben op zoek naar gratis software waarmee je u ip adres kan verbergen kan mij daar...
Antwoorden
7
Weergaven
4K
  • Gesloten
hotspot verbinding sony vaio weekje aan zee en in het appartementsgebouw is er een telenet hotspot. als ik de sony vaio opstart met de 'web'knop...
Antwoorden
23
Weergaven
4K
  • Gesloten
De Nederlandse Cookiewet maakt het vraagstuk over internet privacy nogal verwarrend. Ik snap niet hoe die Cookiewet daadwerkelijk het gewenste...
Antwoorden
20
Weergaven
4K
  • Gesloten
zou willen overschakelen naar expl.10. Ik heb nu expl.9. Is dit aan te raden of zijn de verschillen te klein.
Antwoorden
11
Weergaven
3K
zorro
Z
  • Gesloten
Een vriend van mij heeft problemen telkens hij een word document krijgt via mail. Krijgt de mekding dat het bestand afkomstig is van een...
Antwoorden
45
Weergaven
6K
  • Gesloten
Bij het omzetten van een AVI naar DVD lopen geluid en beeld niet meet synchroon. Bij het AVI bestand is alles normaal. Reeds meerdere programma's...
Antwoorden
4
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan