Software allerlei

Een probleem met een bepaalde software ? Plaats hier je vraag.

  • Gesloten
Beste Tutsers, Ik ben overgeschakeld van Belgacom naar Telenet. ik ben nu al 2 dagen aan het kl***** om verbinding te maken met mijn modem van...
Antwoorden
31
Weergaven
11K
  • Gesloten
Ik heb brief gescan en opgeslagen. nu blijkt het een jpeg bestand te zijn. Ik kan deze dus niet in microsoft openen en/of bewerken. Heb via...
Antwoorden
10
Weergaven
3K
N
  • Gesloten
heb VIDEO_TS films op pc staan met instelbare subs hoe kan ik die omzetten op USB in Xvid voor op tv af te spelen het lukt me niet met HANDBRAKE...
Antwoorden
10
Weergaven
2K
  • Gesloten
goedemorgen ik zou voor mijn dochter visite kaartjes moeten maken nu ben ik op zoek naar een goede gratis software om die te kunnen maken ? ik...
Antwoorden
7
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hello, Ik zou me als mediaspeler een Western Digital Live Hub willen aanschaffen. De mediaspeler koppel ik met een HMDI-kabel aan m'n tv-scherm...
Antwoorden
3
Weergaven
2K
  • Gesloten
De laatste weken worden de webpagina's op mijn computer erg traag geladen. Ik heb een desktop met kabelaansluiting. Soms verschijnen ze gewoon...
Antwoorden
8
Weergaven
2K
  • Gesloten
goeien avond mensen, ik heb een probleem met google ten eerste als ik de computer afsluit en even later terug opstart is iedere keer men toolbar...
Antwoorden
3
Weergaven
1K
  • Gesloten
Veelzijdige muziekspeler - downloads - Clickx Met Audacity heb ik leren werken.Jaangle muziekspeler lijkt me nu iets completer en free. Maar ik...
Antwoorden
0
Weergaven
936
  • Gesloten
Even een klein vraagje: iedereen heeft al wel 'ns die groetende pc giraf pps in zijn mailbox ontvangen zoals Deutscher Chat - PC-Gruß Maar hoe...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo, Heb een oude klasfoto ingescand op 600dpi en tiff-formaat. Is dit goed genoeg om deze in goede kwaliteit te printen op A0-formaat aub? Of...
Antwoorden
19
Weergaven
3K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan