Software allerlei

Een probleem met een bepaalde software ? Plaats hier je vraag.

  • Gesloten
Hallo, Iemand had een filmpje nodig voor school en vroeg zich af of je filmpjes kan downloaden... Ik weet dat er addons zijn voor firefox...
Antwoorden
0
Weergaven
2K
  • Gesloten
Heb AVAST verwijderd via Config.scherm "Programma's" maar er blijft een map achter in "Program files". Als ik deze wil verwijderen wordt er...
Antwoorden
4
Weergaven
2K
  • Gesloten
Beste, Sinds gisteren staat hardnekkig een rood kruisje voor mijn netwerk-symbool. Zie foto. Niettemin werkt alles correct. Wat is dan de...
Antwoorden
20
Weergaven
7K
  • Gesloten
Ik heb sinds mijn verhuis naar een andere woning telenet mee verhuisd. Dus heeft telenet op mijn nieuw adres een nieuwe "Wireless modem 3.0...
Antwoorden
4
Weergaven
4K
F
  • Gesloten
hallo. met welk programma kan ik film's van dvd 5 naar divx branden.;)
Antwoorden
5
Weergaven
2K
  • Gesloten
Nergens kan iets vinden om Facebook op het bureablad of in de taakbalk te krijgen .Is dit nu omdat ik Thunderbird gebruik ipv Outlook Express . Ik...
Antwoorden
7
Weergaven
2K
  • Gesloten
Afhankelijk van de sortering zijn er meer of minder e-mails zichtbeer. In het bijgaand voorbeeld zijn 3 e-mails zichtbaar maar als ik sorteer op...
Antwoorden
11
Weergaven
2K
  • Gesloten
Ik heb de newsserver van Multikabel (Ziggo) en daarbij hoort een downloadmaximum van 50Gb. Nu is mijn vraag of er in Spotnet ook een...
Antwoorden
3
Weergaven
2K
  • Gesloten
Van de ene dag op de ander vraagt mijn computer (Dell 64 bit W 7) om de nieuwe Flash Player te installeren om de youtube en andere web...
Antwoorden
10
Weergaven
8K
G
  • Gesloten
Ik opende mijn Icredimail en mijn al lijn mails in postvak en verzonden mails waren verdwenen. Via het help programma van incredimail (jammer...
Antwoorden
20
Weergaven
10K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan