Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Ik heb dit al een tijdje maar ik wist niet of er een verband was en als er een verband was wat het verband wel was. Maar nu heb ik het gevonden...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo, Na installatie van windows 10 is Windows Update uit het configuratiescherm verdwenen. Wat nu te doen als er nieuwe updates komen? Mvg, Willy
Antwoorden
3
Weergaven
1K
  • Gesloten
Heeft iemand anders ook problemen met upgrade w10 op laptop samsung met W7 ?
Antwoorden
1
Weergaven
766
  • Gesloten
Beste Forum moderators, leden, Hoe krijg het paswoord terug of reset inlog windows 8? Op een laptop is het paswoord van windows 8 kwijt. Degene...
Antwoorden
18
Weergaven
3K
  • Gesloten
Hallo, Windows 10 zonder problemen op mijn pc gezet maar bij het invullen van mijn accounts instellingen voor mijn emails kan ik gmail niet meer...
Antwoorden
6
Weergaven
5K
  • Gesloten
Ik zit met een vervelend probleem. telkens ik van het internet een afbeelding wil opslaan in de map afbeeldingen in Windows 10 Krijg ik te...
Antwoorden
7
Weergaven
3K
  • Gesloten
Dvd
in de Bios staat m'n DVD speler vermeld maar bij apparaat beheer is hij niet te vinden. Als ik een cd of dvd insteek hoor je hem even werken en...
Antwoorden
7
Weergaven
2K
  • Gesloten
Waarom heeft Windows 10 geen eigen interne helpfunctie? - Of zit die functie ergens verborgen? Groeten van Jo van Mulken
Antwoorden
8
Weergaven
4K
  • Gesloten
Gisteren toen ik mijn pc aanzetten kreeg ik de melding dat ik kon upgraden naar Windows 10. De upgrade verliep vlekkeloos en alles werkt goed...
Antwoorden
11
Weergaven
7K
  • Gesloten
Ik heb mijn pc al 3 x opnieuw geïnstalleerd en iedere keer wordt mijn dvd-rw-station niet aangegeven/herkend. Klik ik op deze pc dan word het...
Antwoorden
13
Weergaven
5K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan