Aankoop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Scherm van een Samsung tab 4 10.1 is zeker niet slecht; 1280 x 800 pixels, 149 ppi pixel density. Is bijna Full HD. Maw, even goed als de meeste bureau schermen van 22-24". Dus voor een scherm van 10" is dat een super resolutie.

Maar in vergelijking met een iPad air ; 2048 x 1536 pixels, 264 ppi pixel density. Is bijna een factor 2 beter!

Een tab 4 10.1 heeft volgens de specs een normaal TFT (geen IPS) en een Air een IPS LCD.

Beiden hebben schermen van Samsung ingebouwd! Maar wegens contractuele redenen met Apple mag Samsung zen high res schermen zelf niet gebruiken in eigen tablets. Beetje rare zaak... Weet er het fijne nietmeer van, maar daar kwam het wel op neer dacht ik.

Sorry als ik verkeerde info gegeven heb, maar ik heb mijn info gehaald van tabletguide.nl zie link daar spreken ze toch over een IPS scherm.

Samsung Galaxy Tab 4 (10.1) | Specificaties, review, prijs, kopen, handleiding | Tablet Guide
 
Helaas wel, op die android pagina was het plots zelfs maar een WXGA schermpje meer. Dat is dan weer iets te min. laat het ons op een goed TFT scherm houden dan. De resolutie is in ieder geval niet mis vind ik. Het scherm van iPad is wel veel beter, maar is dit het belangrijkste?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan