Opgelost agenda delen

Status
Niet open voor verdere reacties.

minoe

Steunend lid
Vip Lid
Iemand ervaring met delen van agenda's.
Wat zijn de mogelijkheden of bestaat er eenvoudige app of online tool voor deze.
Google mag al uigesloten worden daar mensen die ik ken geen google account hebben en er ook geen zullen aanmaken.
 
In outlook heb ik gebrobeerd maar lukt niet om te delen.Waarschijnlijk office 365 nodig daarvoor.Zou het liefst hebben dat anderen geen account moeten aanmaken.Weet niet of dit lukt bij iagenda of toch google?
 
gebruik je ook de on-line versie van de Outlook free dus niet de Office Outlook ..
indien zo dien je via de on-line outlook aangemeld te zijn via je Microsoft account ..
in deze outlook klik je eerst op het tandwieltje en vervolgens op de regel " alle outlook instellingen weergeven ..
klik vervolgens agenda open en klik verder op gedeelde agenda's ..
selecteer vervolgens de gewenste agenda die je dus wenst te delen ..je kan deze vervolgens delen met je contact personen of je kan deze plubliceren ..hoe dan ook dit dien jezelf te ontdekken want hier ga ik niet verder mee aangezien ik geen agenda wenst te delen ...je bent nu in de juiste richting verwezen .
 
In Outlook agenda's delen kan enkel als je ook op het platform Outlook.COM zit ! Eigenlijk moet het gewoon over een Exchange Server-omgeving gaan : voor bedrijven hun eigen server/netwerk, maar voor de particulier dus dat Outlook.COM platform waar zo'n serverpark achter zit. Als je mail-accounts gebruikt van je provider of zelfs van verschillende providers zal dit dus niet lukken...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan