Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallokes, het is alweer zeer lang geleden dat ik nog eens met een probleem(-pje) te maken had op mijn pc.

Mijn systeem:
Win 8.1
Intel i7
SSD programmaschijf (C:)
Data schijf (D:)
En het is deze D: die ik niet meer kan openen. Ik laat ze nu scannen en zie dat alle data er nog op staan maar kan de schijf zelf niet meer openen. Ik krijg dan steeds "D:\ is niet toegankelijk. Toegang geweigerd."
Als ik in verkenner klik op "mijn pc" zie ik alle schijven met hun beschikbare GB's maar bij de D staat enkel NTFS.
Wat is er mis en wat kan/moet ik doen?

Groetjes, RichKE
 
dan krijg je zo ne nieuwe ...mocht je het kas ticket nog hebben neem je deze mee ... bij mij was het ticket zelfs niet nodig geweest .

je dient er wel voor te zorgen dat de schijf volledig leeg is anders kunnen zij je bestanden ophalen ..
 
Neen,was ze ook niet,maar ik heb ze laten scannen, wat wel ging, en telkens ik een mapje zag heb ik dat laten zoeken in verkenner, en als dat gevonden was gewoon copy en paste op een andere HD. En zo heb ik de ganse schijf leeggemaakt, bijna 6h :) , laten scannen door WD, dan formateren, en toen was ze opnieuw bereikbaar. Daarna laten overschrijven, binnengebracht, zonder problemen nieuwe gekregen, en alles er opnieuw op.... In elk geval bedankt voor de aangeboden hulp en oplossingen!!
 
Je hebt trouwens wel een mooie retro pc
avatar65_11.jpg
 
een Commodore Pet. Deze heb ik nog steeds, en was mijn eerste pc die ik kocht in '78 in de States, voor de prijs van omgerekend 50.000 Bef... deze pc was een avontuur op zich, en was nog zelf uit te bouwen met de soldeerbout. :)
 
Gaaf man zo'n oudje. Dat is een van de eerste pc's. Hier zullen er niet veel meer van zijn en een zeldzaam exemplaar. Ik denk dat hij best wel veel geld waard zal zijn.
 
De prijs valt op zich nog wel mee, hoor, een 1000€ voor een werkend exemplaar, mijne dus, met uitzonderingen tot 1500€, ongeveer hetzelfde als ik destijds betaald heb (lachen). Wist je dat er trouwens nog altijd programma's en spelletjes gemaakt en uitgegeven worden voor deze Pet?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan