De eerste wensen voor 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aan de leiding van pctuts en al degenen die actief meewerken en aan alle leden, wensen wij een gelukkig en gezond 2010 toe.

Klinkt misschien oubollig, maar is daarom niet minder gemeend!!! Volgend jaar word ik misschien een stuk origineler, mmm denk ik

Vanuit het koude en natte Madrid,

Marnix
 
Kerst

Kerst

Ook ik wens allen leden en het bestuur een zalige kerstmis, verbonden met de beste wensen voor 2010. Ook bedankt vor de help die ik in 2009 gekregen heb.
Michel X:246::246:
 
Laatst bewerkt:
Bekijk bijlage 5665
Harrie Somers wenst iedereen die dit leest hele fijne feestdagen toe.


We wensen jullie voor 2009 een goede gezondheid, goed gezelschap, rode zonsondergangen, belastingmeevallers, een violist aan je tafeltje in het restaurant, eigengebakken appeltaart met slagroom, onzinnige uitvindingen, de geur van versgebakken brood, baby'tjes om even op schoot te hebben, sportieve topprestaties, luie zondagen, afschaffing van de wegenbelasting, onverwachte ontmoetingen, barbecuefeestjes, optimisme, koude chablis, namiddagen op een terrasje, bruine boterhammen met geitenkaas, een remedie tegen zinloos geweld, gezellige verjaardagen, inspiratie, warme sokken als je het koud hebt, verse koffie met een croissantje op zondagmorgen, goede vrienden, winst bij een loterij, guacamole met tortillachips en extra zure room, herinvoering van de oude spelling, fijne vakanties, dat er onverwacht iets leuks bij je wordt thuisbezorgd, lange dagen op zee met de wind in de zeilen, tickets voor een finale, appeltjes voor de dorst, succes in je werk of studie, ballonvaarten, iemand die je even op de rug krabt als je er zelf niet bij kunt, strandwandelingen bij windkracht 9, vlinders in je buik, gezellige avonden met je familie, verlaging van de benzineprijs, diepgaande gesprekken, gratis kabelinternet, goede gezondheid, rozengeur, spekpannenkoeken met stroop, avonden bij het kampvuur met gitaar en zang, begrip, waarnemingen van het monster van Loch Ness, de Verschrikkelijke Sneeuwman en UFO's, geslaagde feesten, dat je bed nog warm is als je er weer instapt als je 's nachts naar het toilet bent geweest, versgeperst sinaasappelsap, Italiaanse ijsjes, onbedwingbare binnenpretjes, het geluid van een zomerbui op je tent, welgemeende kussen, een serenade voor jou alleen, een weekendje Parijs, de uitvinding van een geluidloos vliegtuig, financiële meevallers, een positieve ingesteldheid, geslaagde grappen, lavendelolie in een warm bad, topavonden in een bruin café, lieve vriendinnen, meer weekends dan weken, een buitenhuisje in Zuid-Frankrijk, poesjes bij de buren, kristalheldere sterrenhemels, bungeejumps (en veel moed), wolken met een zilveren randje, lange e-mails, dagelijks een warm welkom, mooie schilderijen aan je muur, blikken van verstandhouding, dat je altijd een pen, een schaar, plakband, paperclips, elastiekjes en touwtjes kunt vinden als je ze nodig hebt, een héle snelle modem, tevredenheid, dat je dokter niet meer weet wie je bent, roze champagne, aces bij de tennis, veel dagen met zon, wind-mee als je terug naar huis fietst, echte liefde, warme douches, kopjes cappuccino, romantiek, altijd een parkeerplaats, tijd genoeg, de terugkeer van The Beatles, mooie vooruitzichten, een aardige tandarts, géén files, ontbijt op bed, complimentjes, schoudermassages, onweer als je vanuit je bed naar de bliksem kunt kijken, verwennerijtjes, dat je gelijk krijgt, leuke collega's, beleefd horecapersoneel en kadootjes met een strik erom en verder alles wat je je maar wensen kan.
Harrie en Rieny
 
2010

2010

Haiku:
Op de sneeuwvlakte
'n molshoop in volle wording
't klimaat ook op drift.




Hartelijke wensen van
voorspoed en een goede gezondheid
in 2010!:duimop:

Jan C.
 
Wens aan iedereen een zalige kerst, een prettig eindejaar en een schitterend maar vooral gezond 2010:2544:
 
2010

2010

Aan alle leden en de staf
wens ik jullie al een heel goed 2010

MVG: Satgeert

ca8[1].jpg
 
fijne feestdagen en goed 2010

fijne feestdagen en goed 2010

Hallo Allemaal, (kp)

Langs deze weg wil ik ook iedereen fijne feestdagen wensen :580: en het allerbeste voor het nieuwe jaar!


Greetings, Herman
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan