Windows 11 Dell AIO 7410 Optiplex, Integrated webcam

mdc1756

Steunend VIP lid
Vip Lid
Hoi,

Als ik mijn webcam gebruik of de camera dan zie ik blauwe strepen in het beel soms veel, soms groen erbij, dan soms het volledige beeld met alle kleuren, soms zwart en dan soms ook wel een gehele tijd goed, is wel vervelend. Meer info als onderstaand kan ik niet geven, hij zou over de nieuwste driver beschikken als ik dit opzoek via apparaatbeheer. Last van de warmte, kabeltje losjes aan het moederbord, ik weet het niet, iemand een gedacht.
Thanks.

1786728629578.png

wel al twee keer deze foutmelding gevonden als ik perfmon /rel uitvoerde

1786728805170.png

de laatste keer was als ik de windows wou herstarten voor de dinsdag update dat dit programma nog draaide.
Maar als ik de Intel pagina op nieuwe drivers laat zoeken is alles up to date.

via SupportAssist | On-board Diagnostics
Via dit kan uw hardware getest worden

Om Dell SupportAssist On-board Diagnostics (Enhanced Pre-boot System Assessment of ePSA) uit te voeren,Schakel je pc uit, sluit hem aan op een stroombron, schakel hem weer in terwijl je herhaaldelijk op de F12 -toets drukt en selecteer Diagnostiek in het eenmalige opstartmenu.. [1]

Hoe u toegang krijgt tot en de boorddiagnose uitvoert
    • Uitschakelen: Zet uw Dell-computer volledig uit.
    • Stroom aansluiten: Zorg ervoor dat de netadapter goed is aangesloten.
    • Het opstartmenu openen: Zet de computer aan en druk meerdere keren op F12 wanneer het Dell-logo verschijnt.
    • Test starten: Kies Diagnostiek in het menu. De snelle test start automatisch.
    • Let op: uw muis en touchscreen werken niet tijdens deze test voorafgaand aan het opstarten. Druk op Esc om de test te stoppen of naar geavanceerde opties te gaan. [1, 2]

Als ik dit doe kom ik uit in het overzicht om op te starten met bv Ventoy USB, ik zit nu niet achter pc staan uw opties daar ook tussen, dan bezie ik dit morgen direct, nu moet ik in bed. Ik laat het je weten . Het is mij nog nooit opgevallen.
Thanks

Vergelijkbare onderwerpen

• Gesloten
  • Vraag Vraag
Windows 11 dell
Reacties
9
Weergaven
762
  • Gesloten
  • Vraag Vraag
Reacties