Status
Niet open voor verdere reacties.
Is natuurlijk een zeer mooi toestel.
Een printer moet je altijd bekijken in functie van het gebruik. Ga je hem veel gebruiken? Waarvoor ga je hem gebruiken? Hoeveel kost die per z/w pagina, kleuren pagina?
Ik heb hier bijvoorbeeld een kleinere staan van epson. Kan scannen, kopiëren en printen. Maar omdat ik hem zeer weinig gebruik zijn de algemene kosten me te hoog. (dure inkt etc). Gevolg, ik doe deze weg en koop geen nieuwe.
 
Ziet er een heel keurige all-in-one uit !

Ik heb geen ervaring met een Dell printer, maar als de kwaliteit van eenzelfde niveau is als hun andere producten zit je goed.

Misschien toch wel (zie ook bericht 2) eens bekijken wat het kostenplaatje geeft zoals de prijs van de (vier) cartridges: zowel de prijs is belangrijk (rekening houdende met de inhoud) maar ook het feit of ze mogelijk enkel online verkrijgbaar zijn (eventuele verzendingskosten).
 
Deze zou hoofdzakelijk dienen voor documenten te printen.
Tickets, school, kleurplaatjes, etc..
Foto's laat ik altijd online afdrukken.
Ik zou hier eventueel ook oude foto's mee willen inscannen in goede kwaliteit.
Ja ik denk dat de cartridges misschien wel duurder uitvallen dan bij een ander merk.
Maar ik print niet veel.
 
Deze zou hoofdzakelijk dienen voor documenten te printen.
Tickets, school, kleurplaatjes, etc..
Foto's laat ik altijd online afdrukken.
Ik zou hier eventueel ook oude foto's mee willen inscannen in goede kwaliteit.
Ja ik denk dat de cartridges misschien wel duurder uitvallen dan bij een ander merk.
Maar ik print niet veel.

Reden te meer. Door het niet printen gaat de inkt stollen en geeft bij opstarten na een tijdje problemen.
Dan neem je best een printer waarvan de printkoppen rechtstreeks op de cartridge zitten. Zo kan je de printkoppen manueel makkelijker kuisen zonder inktverlies. Zie zeker na of er compatibele cartridges bestaan. Ze zijn meestal een pak goedkoper. Als je dan toch maar documenten print, kies dan een printer die ook alles alleen in zwart/wit of enkel grijstinten kan printen. Dus, dat je de kleurcartridges niet nodig hebt.
 
Deze zou hoofdzakelijk dienen voor documenten te printen.
Tickets, school, kleurplaatjes, etc..

Dan zou ik liever gaan voor een goede laserprinter. Die zijn tegenwoordig zeer veel gedaald in prijs. Cartridges zijn wel duurder maar je doet er ook veel langer mee dan met inkt cartridges.

http://www1.euro.dell.com/content/products/compare.aspx/color_multilaser?c=be&cs=bedhs1&l=nl&s=dhs
Ik zie ook dat het een draadloze printer is. Ben ik ook geen grote voorstander van, maar dat is ieders eigen keuze.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan