Status
Niet open voor verdere reacties.
hoi,
ik ondervind al een tijdje dat onder Explorer verschillende filmpjes of catalogussen niet wil afspelen/openen ...krijg dan de melding update Adobe Flash Player 11vereist...maar de update levert géén verschil
maar bij You tube speelt hij gewoon filmpjes onder IE af...
bij Chrome heb ik geen problemen met deze
nu moet ik telkens switchen tussen Explorer/Chrome...maar ik werk liever met IE...
heb dat vroeger nog eens voor gehad en ik dacht dat dat iets te maken had met problemen van Adobe Flash Player met de 64x versie en dat ik toen overgestapt ben te werken met de 32x versie van IE...
heeft iemand dit ook aan de hand, of heeft iemand raad.

grtzz pap
 
reset eens de IE via de internet opties > geavanceerd > opnieuw instellen
sluit dan de IE browser af en start deze terug op ..probeer het dan nog eens om een you tube filmpje af te spelen .
**welke versie IE gebruik je ?
 
Toevallig niet Internet Explorer 11 geinstalleerd?
Deze versie heeft zen compatibiliteit nogal door de vensters buitengesmeten om andere eigenschappen te "verbeteren". Probeer eens IE 11 te verwijderen en kijk of het verschil geeft. Je kan dit doen door naar je lijst met geinstalleerde software te gaan via configuratiescherm, en dan Windows Updates selecteren. IE11 komt dan tevoorschijn (wel even zoeken omdat je lijst met software wel wat aanvult). Je kan deze daarna terug updaten naar de laatste versie (11) wanneer gewenst.
 
hoi qtex en DDragon80,
bedankt beiden voor jullie snelle reactie, ik gebruik de IE 11 versie...steeds,
heb de raad van qtex als eerste opgevolgd en kon nadien nog de raad van de volgende helper uitvoeren...
doch bleek dat dit eerste voorlopig voldoende was...na de reset kan ik terug catalogussen/folders openen, ge ziet dat een oplossing soms simpel als ge er iets van kent...
maar ik bewaar de raad van DDragon80 wel dichtbij en indien IE11 te vervelend wordt vliegt hij eraf...

gelukkig was het een ID 100 T -m- probleem en waren er hulpvaardige members (y), waarvoor dank.
sowieso bedankt :bravo: en nog fijne feestdagen voor allen...
Grtzz soubie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan