Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk dat je nog steeds de originele combinatie (behuizing + voeding) aan een andere PC (laptop) hebt gehangen ?Ik heb hem aan een laptop gehangen. Enkel lichtje flikkert constant. Is een Seagate disk van 4TB. Geen SSD.
Deze is het. Maar ik vind nergens een mogelijkheid om te openen?Ik denk dat je nog steeds de originele combinatie (behuizing + voeding) aan een andere PC (laptop) hebt gehangen ?
Dat is nutteloos. Als de voeding van de behuizing defect is kan het ook zijn dat de motor van de schijf in die behuizing geen stroom krijgt. Er bestaan dock-stations waar je een "blote" SATA schijf gewoon kunt inklikken (kost zo'n 34 euro bij Bol), dat zou je uitsluitsel kunnen geven.
Nog iets (OOK voor iedereen die hier meeleest): ik vermoed (vrees) dat de data op de 4TB schijf alleen op die schijf opgeslagen zijn. Indien zo, dan heeft Danny GEEN backup. Een backup betekent een reservekopie (dus een tweede opslagmedium) van uw gegevens, anders is het gewoon verplaatsen)
Ik heb 2 harde schijven van 4TB in gebruik als backup van mijn data, (vooral de data die niet meer op de interne computerschijf staan).
Eerste computergebod: als je belangrijke data maar op één plaats bewaart is dat de BESTE garantie om ze ooit kwijt te spelen. Externe harde schijven gaan helaas ook wel eens kapot.
@Danny VDW : Kan je de 4TB schijf niet intern even in de PC plaatsen als 2de schijf (als jouw PC een desktop is zou dat moeten lukken)
Is mij onlangs ook overkomen. Mijn externe drive startte plotseling niet meer op. Ook niet op een andere PC.Enige manier is openen, nazien, meten.... En hopen het een Sata schijf is met aparte Sata naar USB adapter.
Sata en vooral SATA wat IDE compatible is bied veel meer mogelijkheden ivm recovery.
Link werkt niet.Heb onderstaande besteld, op hoop van zegen. Bekijk bijlage 257185
Wat is de PCB, Deus? Hij start niet op, trilt niet draait niet.@Danny VDW maak aub eens duidelijke, scherpe, foto van de PCB van die HDD.
BLinkende led wil nog niet zeggen het onmogelijk is.
Start de schijf wel op? Draaien/trillingen?