Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Geprobeerd op andere pc. Blijft flikkeren.@Aardbei
Het is een externe harde schijf. Normaal gezien heeft die een kabeltje met USB-A stekker.
Er valt niks uit een behuizing te halen. Gewoon eens aansluiten op een andere PC om te testen.
Het zou me verbazen dat een verhuizing de oorzaak zou zijn van een kapotte voeding.
Idd geen trilling meer. 4TB met alle gegevens op.Ik acht de kans dat de voeding defect is relatief klein. Temeer omdat het LED indicator nog werkt. Kan altijd een vermogen issue zijn, maar voor zulke portable devices acht ik die kans zeer klein. Eerder, er is voeding of er is geen voeding.
Als het hier over een spinning disk gaat, is de kans ook weer groter dat de disk zelf problemen heeft. Langere tijd van inactiviteit, schokken, ...
Ik heb hem aan een laptop gehangen. Enkel lichtje flikkert constant. Is een Seagate disk van 4TB. Geen SSD.Wat heb je geprobeerd op een andere pc?
Alleen de schijf uit de behuizing halen en koppelen aan de andere pc geeft uitsluitsel of de schijf wel of niet werkt.
Wat de behuizing betreft.
Of de voeding is defect of de aansturing (controller) naar de SSD kan de geest hebben gegeven