Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
sedert een paar dagen kan ik 1 update van Windows update niet doen
blijft fout melden
update KB 2022345
en als ik eens Google en de fout ingeef , dat is 800F0922 dan zie ik dat er meerdere zijn die dat tegenkomen

is er een oplossing
a een FIX IT laten draaien en in Windows gezocht maar niets

de vraag is , kan het kwaad dat hij deze update niet doet ?
 

Bijlagen

  • Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    41.3 KB · Weergaven: 124
jouw instellingen staan goed en er dient niets veranderd te worden ...
het is inderdaad zo dat je bij de Vista een melding kreeg als er updates waren ...
nu indien je de instelling heb staan op " aanbevolen " en dit is tevens ook zo bij u dan worden de updates automatisch geinstalleerd ....
bij het afsluiten van de computer dringt er zich dan een waarschuwing op dat je wellicht eerst dient te herstarten om de updates te configureren ...
althans hier is dit zo zag ik tevens bij de laatst geinstalleerde updates ....12/05

*zonder te beseffen dat er updates binnen gekomen waren wilde ik s'avonds de pc hier uitzetten doch zag ik bij start de vermelding dat ik diende te herstarten ..heb dit eerst nagezien omdat ik vermoede dat er dus updates geinstalleerd werden en dit was dus ook zo ..!

**de betreffende KB3022345 zal waarschijnlijk op een later tijdstip terug aankloppen om als nog geinstalleerd te worden ...
je zou deze ook kunnen verbergen ...(niet aanbevolen ).
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hier gisteren avond tijdens het afsluiten ook een update gekregen en ik werk ook met windows 8.1 hoor. Die doet dat gewoon automatisch, ik moet daar niets voor doen, enkel de de niet verplichte doet hij niet automatisch heb ik al gemerkt. Die doe ik dan eens in het weekend als ik wat meer tijd heb.
 
bij bij zo ( zie bijlage ) , dus die microsoft update ook

ps : ik zie dat jullie een link van het knipsel IN het bericht zetten
hoe doe je dat ?

grtn
 

Bijlagen

  • Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    66.7 KB · Weergaven: 95
ik maak altijd een "knipsel " van het bericht of screen die ik wil meegeven maar ik zie regelmatig dat er onder het bericht dat ik krijg een link staat zoals bvb in bericht van CVE van 13/05 om 21:15 ..dat is misschien makkelijker om mee te geven .
ik zie dat pictogram in editor , maar mischien een domme vraag , maar hoe maak je dan die JPG om in te geven in het bericht ?
grtn
 
Ik druk van wat ik wil op "print screen", dan ga ik naar "paint", daar plak ik dat dan in en sla ik dat dan op als JPG. Dat sla ik dan op bij mijn afbeeldingen op mijn pc en klaar is kees. Heel simpel dus. Paint staat op iedere windows pc.
Sorry, had de vraag gezien, maar had het niet door dat het voor mij was die vraag.
 
Gebruik voor zoiets misschien het Knipprogramma van Windows. Ik gebruik dat veel. Na het knippen gaat het automatisch naar het geheugen en dan volstaat het Ctrl+V te doen in de mail om het te plaatsen.
 
beste Wa Wa , dat knipprogramma gebruik ik dus al ( vroeger met Vista ook ) zoals je al zag in mijn berichten waarschijnlijk .
maar ik sloeg het knipsel onder een naam op in mijn afbeeldingen en dan via editor en bladeren en uploaden en done bij een bericht gezet.
maar blijkbaar bestaat er een kortere weg
geprobeerd: maar geraak niet in de mail
knippen zegt , en dan ?
ik kan het knippen maar verder ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan