Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
sedert een paar dagen kan ik 1 update van Windows update niet doen
blijft fout melden
update KB 2022345
en als ik eens Google en de fout ingeef , dat is 800F0922 dan zie ik dat er meerdere zijn die dat tegenkomen

is er een oplossing
a een FIX IT laten draaien en in Windows gezocht maar niets

de vraag is , kan het kwaad dat hij deze update niet doet ?
 

Bijlagen

  • Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    41.3 KB · Weergaven: 124
Simpel: je knipt en je wacht een second of twee tot het bevriest. Dan de cursor in je mail zetten waar je het wilt hebben. Cntr + V en het staat er. Dit is wel voor mail of in Word en niet voor een bericht in een site.
 
nu ben ik mee , dat inderdaad rapper dan ik deed met een bericht in een mail , dank u
maar de eigenlijke vraag was dus eerst hoe je dat -zoals die "update.JPG "(een paar berichten vroeger ziet u dat ), in een bericht als dit zet
 
dag QTex , heb mijn eigen bericht naar u eens bekeken en zie inderdaad "knipsel.jpg" staan en als ik erop klik zie ik wat ik doorstuurde
opgelost dus !
ps : het was raar dat ik een andere tekst zag ( iets van attach enz ) als ik het inhet bericht zette maar blijkbaar als het verzend en toekomt ziet het er anders uit , vandaar mijn twijfels
en ik zie nu ook dat ik een link zo kan doorsturen ( zag daar dat ikkan kiezen tussen URL en xcomuter )

dank u voor al uw moeite en uitleg ( andere leden en medewerkers ook natuurlijk )
grtn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan