Status
Niet open voor verdere reacties.
heb strakke aan de pc gezeten ff daarna uitgezet ben ik weggegaan om wat koelpasta te halen erop gesmeerd startte niet op bleek teveel alles afgeveegd en als nood tandpasta andere was natuurlijk weer op pc aangezet en vanaf die tijd geen signaal op monitor meer??????????????
 
heb strakke aan de pc gezeten ff daarna uitgezet ben ik weggegaan om wat koelpasta te halen erop gesmeerd startte niet op bleek teveel alles afgeveegd en als nood tandpasta andere was natuurlijk weer op pc aangezet en vanaf die tijd geen signaal op monitor meer??????????????
Kan er geen touw aan vastknopen, strakke aan de PC gezeten? wasda?

En tandpasta als warmtegeleidende pasta? hoe verzin je het, omdat het toevallig wit is?

Zou handig zijn om het zo uit te leggen dat andere mensen het ook begrijpen....
 
Kan er geen touw aan vastknopen, strakke aan de PC gezeten? wasda?

En tandpasta als warmtegeleidende pasta? hoe verzin je het, omdat het toevallig wit is?

Zou handig zijn om het zo uit te leggen dat andere mensen het ook begrijpen....

(lachen) aan gezet en tandpasta ja als nood voor als je niks anders hebt Google zo kom je eens iets tegen.

maar maak jij je niet druk heb hem maar weggebracht was socket probleem
 
Ik heb veel dingen meegemaakt, maar tandpasta ??????
Je hebt dan toevalling zeker ook de contacten van de processor geflost en daardoor de socket beschadigd -)5
 
betreffende het gebruik van Tandpasta inpl Koelpasta ..kan men inderdaad als de nood hoog is en men heeft geen koelpasta in huis /of men is te lui om er te halen .. dan kan men dus inderdaad tandpasta gebruiken *** dit is dan enkel als noodoplossing en men dient deze dan ook zo vlug mogelijk te vervangen door koelpasta . (het is zeker niet aanbevolen om deze tandpasta dan ook langer dan 2 dagen te gebruiken ..)
**persoonlijk raad ik het af maar het kan dus in een uiterste nood situatie !
 
betreffende het gebruik van Tandpasta inpl Koelpasta ..kan men inderdaad als de nood hoog is en men heeft geen koelpasta in huis /of men is te lui om er te halen .. dan kan men dus inderdaad tandpasta gebruiken *** dit is dan enkel als noodoplossing en men dient deze dan ook zo vlug mogelijk te vervangen door koelpasta . (het is zeker niet aanbevolen om deze tandpasta dan ook langer dan 2 dagen te gebruiken ..)
**persoonlijk raad ik het af maar het kan dus in een uiterste nood situatie !



toch blij dat ik een bevestiging van iemand anders krijg maar dat is alleen als de nood aan de man is dus was ik nu bezig om koelpasta erop te doen en gaat het andere kapot tja

maar toch bedankt iedereen
 
ik begrijp uit je openingsbericht dat je eerst koelpasta gehaald had ... blijkbaar had je er teveel opgedaan dat deze er langs de zijkanten er uit kwam ...vervolgens heb jij deze koelpasta verwijderd en uit nood dus tandpasta gebruikt m.a.w jij had dus een geheel spuitje koelpasta er op gedaan ...
das dus teveel van het goede ...met zo een spuitje kun je wel 3x de koelpasta vervangen ...je dient er weinig van te gebruiken ...
 
Ik heb ooit in een laptop vermoedelijk tandpasta gevonden na een herstelling. Dit deed wel geen dienst als koelpasta, maar wel als lijm. Nu, het was bricolage en zeer moeillijk te verwijderen. Zo hard als steen. Ipv een plastic casing te vervangen, hadden ze die gewoon "gelijmd" met tandpasta. Het was "stevig", maar ook heel onprofessioneel en het had gevolgen achteraf om het geheel correct te herstellen. Dus uiteindelijk was het mijn inziens gedaan door "ne prutser". Was wel in een "computer winkel" uitgevoerd, maar dat wilt totaal niets zeggen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan