Smartphone Heropstarten van Samsung A50

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eddymo

Steunend lid
Vip Lid
Mijn zoon ligt momenteel in het UZ te Gent. Eén week lang was zijn mobiel toestel zoek. Nu is het natuurlijk volledig ontladen. De oplaadkabel is zoek dus heb ik zijn toestel meegenomen naar huis om het op te laden. Bij het opstarten wordt eerst gevraagd nar de Simkaart en de Code. Die kennen we en is ook correct. Om verder te telefoon te openen vraagt hij het wachtwoord en dit moet bestaan uit 3 cijfers en 1 letter ? Het probleem is dat hij het wachtwoord niet meer kent en de telefoon aldus onbruikbaar wordt. Weet iemand wat er moet gebeuren om de telefoon gaande te krijgen. Is er een algemeen wachtwoord waarbij men het gevraagde wachtwoord kan resetten ???? Graag uw hulp
 
Je kan nu eigenlijk niets doen, want je kan nu niet volledig opstarten en dus ook niet in de instellingen komen en dus ook niet naar fabrieksinstellingen komen.
Er is een mogelijkheid bij sommige toestellen om in recovery te komen door gelijktijdig op de powerknop te drukken en of de - volume knop of de + volume knop blijvend ingedrukt te houden dit gedurende 15 seconden in de meeste gevallen. Dan kan je van daaruit naar fabrieksinstellingen gaan. Dat is de enige mogelijkheid die ik nu momenteel zie. Maar ik weet nu natuurlijk niet of Samsung dit toestaat. Je kan het proberen, je kan er niets mis mee doen met proberen. Let wel, neem er een vergrootglas bij, want dit staat echt in piepkleine lettertjes op je scherm. Hoe groot je scherm ook is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan