incredimail

Status
Niet open voor verdere reacties.

denise

Steunend lid
Vip Lid
ik werk al jaren met een gekochte incredimail nooit problemen mee gehad De laatste week start hij niet meer op heb het verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar verder dan het icoontje komt het niet
ik werk met windows 10
kunnen jullie mij aub helpen ben niet blond maar wel 77

Grtjs
Denise
 
heb je de installatie setup.exe van incredimail eerst aangeklikt met rechts en vervolgens uitvoeren als (administrator ) gekozen .. denkelijk dat je dit vergeten bent .
probeer het dan opnieuw te installeren ..indien deze installatie niet volbracht werd ..

*heb zelf eens als test incredimail 2 opgehaald en hier geinstalleerd kon deze probleemloos gebruiken op de Windows 10 pro maar heb de configuratie afgebroken en deze hier weer verwijderd van dit systeem .
amaai wat was die opdringerig toen ik aangaf om deze te verwijderen maakte hij zonder dat ik daar toestemming voor gaf gewoon een internet verbinding aan om me toch maar te overhalen om deze te gebruiken ..
daarboven op installeerde hij bijkomende software wat ik zeker al niet wenste ...nee voor mij géén Incredimail 2 ..

de download van deze Incredimail2 was via deze link ..
 
Qtex dat jij incredimail niks vind kan ik begrijpen ik heb het al ongeveer 10 jaar en zoals ik zei nog nooit problemen mee gehad tot hier toe
Ik heb het weer verwijderd en geinstalleerd van de link in jouw berichtje maar noppes ik heb het als administrator uitgevoerd.ik heb verder gezocht en het zou aan een update liggen welke en waar ik die vind weet ik niet
de laatste update van windows 10 is bij mij nog 1803 daar kan de fout dan ook niet liggen.Toch bedankt om te kijken
Nog een fijne jaar wisseling
Denise
 
ik draai hier dus versie 1809 build 17763.195 dus ja het kan daar dan aan liggen …
ook onder een eerdere versie Windows 10 heb ik destijds Incredimail getest maar deze kon me echt niet bekoren ...ieder zijn eigen ding zeg ik dan … hopelijk lukt het je om deze weer werkende te krijgen .
ook voor u en de uwen de beste wensen ..
 
incredimail

Met alle respekt mannekes ik had jullie toch slimmer geacht herinner jullie mijn vraag nog????????????
Wel die oude oma van 77 jaar heeft de oplossing zelf gevonden.
Let's take Incredimail for instance:

I have windows 10 so that is what I am referencing.
Control Panel\Programs\Default Programs > Associate a file type
Scroll down a bit and click on Choose default apps by file type
It will take a minute or two to collect and present the list to you.

Scroll down, down, down
Find your ima, imc, ime, imf, imi and imn,
ims and imw files and make IM your default with them.

Yes, windows updates has done me like that several times so far.
It has reset other defaults I have too. Well now you know where to go to reset the dern things!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb ook jaren geleden incredimail gekocht het is mooi om zelf te versturen ,maar als de ontvanger geen icredimail heeft dan krijgt die te veel rommel te zien daarom ben ik daar maar mee gestopt
 
denise;n238182 zei:
incredimail

Met alle respekt mannekes ik had jullie toch slimmer geacht herinner jullie mijn vraag nog????????????
Wel die oude oma van 77 jaar heeft de oplossing zelf gevonden.
Je kan niet alles weten hee, en persoonlijk incredimail komt nooit op mij pc. Als jij dit wil op je pc is dat je volste recht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan