Kan geen herstelpunt meer maken met win 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
kieken10, ik vrees dat we in dit topic nog geruime tijd verder kunnen blijven aanmodderen: er wordt door jou, ondanks duidelijk gemaakte afspraken, helaas geen feedback meer gepost maar er worden "in tussentijd" dan weer wél op een ander forum logjes gepost ter analyse ... hieruit blijkt enerzijds dat je nog op internet kunt (ben blij voor je !), maar anderzijds blijkt uit deze logjes dan ook weer zeer duidelijk dat je op die korte tijd (kleine 3 maand na de analyse van je logjes hier op pctuts) opnieuw de "nodige" malware hebt verzameld.
 
dit is het resultaat van de upgrade
alert.gif
De upgrade kan niet worden uitgevoerd vanwege de volgende problemen. Annuleer de upgrade, voltooi alle taken en start de upgrade vervolgens opnieuw.




  • [*]Er is onvoldoende schijfruimte op partitie C:. Er is in totaal 16547 MB schijfruimte nodig. Gebruik Schijfopruiming of verplaats bestanden naar een externe locatie, zoals een cd, dvd of externe harde schijf. Start vervolgens de installatie opnieuw.
 
dit is het resultaat van de upgrade
alert.gif
De upgrade kan niet worden uitgevoerd vanwege de volgende problemen. Annuleer de upgrade, voltooi alle taken en start de upgrade vervolgens opnieuw.




  • [*]Er is onvoldoende schijfruimte op partitie C:. Er is in totaal 16547 MB schijfruimte nodig. Gebruik Schijfopruiming of verplaats bestanden naar een externe locatie, zoals een cd, dvd of externe harde schijf. Start vervolgens de installatie opnieuw.
Helaas een file op Uw PC zal op dit forum niet te zien zijn.
U moet dan eerst het plaatje uploaden naar b.v. PhotoBucket, en daar krijgt U dan een link om hem te plaatsen.
 
Denk dat dat klopt.

Denk dat dat klopt.

Heb ik echt 16547 MB schijfruimte nodig voor herstel met dvd?
Luister even,
Je gaat me toch niet vertellen dat je win7 op een schijf van 30 Gig hebt gezet.
Ik werk meestal met een systeem partitie die 60 Gig groot is.
Ben door schade en schande wijzer geworden, 30 bleek al heel snel te klein.
Met 60 Gig nog geen problemen tegen gekomen.
Dat werkt uiteraard alleen als je jou data files op een andere partitie zet.
Dus alle mappen onder Gebruikers\kieken verplaatsen.!!!

Als je me een mail stuurt naar:
Moderator Notice: email verwijderd , stuur een pb in de plaats !
Wil ik je op afstand wel helpen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan