Kan geen herstelpunt meer maken met win 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit is bij mij ook al en tijdje zo. Hier ook al gevraagd en niet opgelost tot hiertoe.
herstelpunt.jpg
 

Bijlagen

  • herstelpunt.jpg
    herstelpunt.jpg
    21.3 KB · Weergaven: 137
Mik,
Ik zou het ook niet weten. Googelen op de foutcode heb je zeker gedaan.
In zo'n geval twijfel ik géén moment en ik plaats een Systeemkopie/Image/Clone terug. Zo is je probleem in een half uurtje opgelost, incl. de updates. Uiteraard mag je Image geen jaar oud zijn... In het boek van Schoone heeft hij het niet hoog op van de herstelpunten. Hij schakelt het zelfs uit. Dat doe ik niet. Eerst probeer ik een terug te zetten en als dat niet gaat de grotere middelen: Image terugzetten.
Als je er eentje hebt die niet te oud is, is je probleem snel opgelost.
Succes,
Walt
 
@Mik,

Je hebt op je systeemdrive (C) de system restore ingeschakeld. Maar ik zie nog een 2de C Drive staan (ontbreken). Wat dat ook mag zijn, kijk dat eens na en schakel die uit. Enkel je bovenste C disk inschakelen, nietmeer en niet minder.
 
Mik,
Ik zou het ook niet weten. Googelen op de foutcode heb je zeker gedaan.
In zo'n geval twijfel ik géén moment en ik plaats een Systeemkopie/Image/Clone terug. Zo is je probleem in een half uurtje opgelost, incl. de updates. Uiteraard mag je Image geen jaar oud zijn... In het boek van Schoone heeft hij het niet hoog op van de herstelpunten. Hij schakelt het zelfs uit. Dat doe ik niet. Eerst probeer ik een terug te zetten en als dat niet gaat de grotere middelen: Image terugzetten.
Als je er eentje hebt die niet te oud is, is je probleem snel opgelost.
Succes,
Walt
Walter, tegen dat je het beseft, heb je al een paar nieuwe copy's gemaakt en dan helpt een image of clone niet meer.

@Mik,

Je hebt op je systeemdrive (C) de system restore ingeschakeld. Maar ik zie nog een 2de C Drive staan (ontbreken). Wat dat ook mag zijn, kijk dat eens na en schakel die uit. Enkel je bovenste C disk inschakelen, nietmeer en niet minder.

Ja, had dit ook gemerkt. Verwijderd, maar foutmelding blijft hetzelfde.
Ik heb dit hier bijgeplaatst omdat er reeds meerdere meldingen hierover waren. Allemaal met dezelfde foutcode.
 
als het niet past in dit topic verplaats je maar...gaat ook wel over herstel punt...gisteren was ik op ex vrijwilligerswerk...laptop Medion 5maanden oud met klachten..traag..postvak in verdwenen in outlook...medeweker is naar herstelpunt gegaan....naar uren was het nog altijd moment geduld...was al 2de maal...dit maar afgebroken dan!!! eigenaar van pc kwam trug..medeweker vroeg mag ik recovery doen..ja zegde man...naar 3 1/2 uur was het nog maar 25%...volgens mij niet normaal...morgen ga ik nog eens langs om meer te weten...wat denken jullie?
 
meestal als ik binnen het fora oplossing vind vermeld ik naam van medewerker..denk dat ze dit tof vinden..kan verkeerd zijn hoor...je bent nieuw hier...geef ook wat tips mee he;)

Wat bedoel je hiermee ?
Mijn naam hoeft niet vermeld te worden in ieder geval. Alles wat op dit forum gebeurd is vrijwillig en het liefste werk ik achter de schermen zonder naamsvermelding.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan