Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,ik heb een probleempje en dat is het volgende:

Mijn computer wil niet via een USB Stick booten,hij start wel op maar als het blauwe venster van SETUP komt dan loopt hij vast en gaat niet meer verder,Wie kan mij hierin helpen,hij heeft het altijd gedaan maar nu niet meer,ik denk dat het een BIOS probleem is,maar daar heb ik geen verstand van.:vraagteken::vraagteken::vraagteken::vraagteken::vraagteken: ik zet hem in de bios wel op 1ste opstart USB.Ik hoor het graag van U.

Mijn computer draait op Windows 10 Pro,heeft een Asrock Z97 Extreme6 moederbord met een Intel Core I5 4690 Processor en 16 gb geheugen(Kingston Hyperx Fury).

Grts: liawi
 
Hallo lange pier,ik weet het zelf ook niet hoe het zit,ik heb er Aida 64 op staan en daar staat bij de bios het volgende , Bios Type Ami Efi,en bij UEFI Boot staat Nee.
Dus hoe het nu zit,ik heb er geen idee van en ik weet ook niet hoe ik di kan veranderen,als dit al gaat.
Wat betreft GPT Schijf ,dat heb ik ook al geprobeerd maar ook zonder resultaat,ik maak al mijn USB Sticks met Rufus 2.11( dus de nieuwste)
Bios Update is 2.70 (dat is ook de laatste nieuwe)
 
dat klopt,maar ik heb een USB Stick gemaakt met MBR partitie indelimg voor Bios of UEFI,maar is dat et veranderen in de bios dat er komt te staan UEFI-Ja,of kan dat niet.Ik heb van de bios geen ballen verstand.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan