Status
Niet open voor verdere reacties.

MarcoPolo99

Steunend lid
Vip Lid
Kan géén updates meer uitvoeren..
bij het klikken op "naar updates zoeken"..krijg ik terug die rode tekst.
probleemoplosser laten lopen en schermen bijgevoegd...

Ashampoo_Snap_maandag 29 januari 2018_22h10m10s_002_.jpg
Ashampoo_Snap_dinsdag 30 januari 2018_16h39m41s_001_.png
Ashampoo_Snap_dinsdag 30 januari 2018_16h41m00s_002_.png
Ashampoo_Snap_dinsdag 30 januari 2018_16h41m21s_003_.png
 
er is blijkbaar het een en ander mis op jouw systeem ...
volg dit eens op ...
Stop en herstart de updates ..

Start een opdrachtprompt "Als administrator uitvoeren"
Type hier het volgende in:
net stop wuauserv klik enter
type dan de volgende opdracht rmdir /s /q %windir%\softwaredistribution en klik op enter
geef als voorlaatste net start wuauserv in en klik op enter .
Geef als laatste wuauclt /resetautorization /detectnow en klik voor de laatste keer op enter .
nu dat gedaan is klik je start en open je de update pagina , geef de opdracht om te gaan zoeken naar updates ..herhaal dit indien het zoeken een fout geeft .
indien er update's gevonden worden zullen deze dan ook geinstalleerd worden .

*lukt het nadien nog niet adviseer ik dus een geheel nieuwe installatie vanaf een dvd of usb stick aangemaakt via het Media creation tool waar ik u eerder al naar verwees .
 
geraak niet ver....heb dan ook die helpmsg geprobeerd maar helaas....
zal volledige nieuwe installatie worden...
maar hoe mijn systeem plots en dit nà 18 januari 2018 overhoop ligt is me een raadsel.
Tot op heden géén enkel probleem gehad....
Ashampoo_Snap_woensdag 31 januari 2018_17h56m08s_005_.png
Ashampoo_Snap_woensdag 31 januari 2018_17h57m53s_006_.png
 
rechtsklik effe op start en kies het uitvoervenster ...geef de opdracht services.msc en klik op ok
er opent een nieuw scherm ...scrol naar onderen naar Windows update zet deze service aan deze is bij u uitgeschakeld ..ook staat deze hier bij mij op automatisch (getriggerd)



1fb48e5b6d-Ashampoo_Snap_2018.01.31_18h17m09s_003_.png
 
vergelijk jouw opdrachten eens ..jij heb de 2de opdracht niet juist *daar zit een fout in !
ter vergelijking ...
1fb48e5b6d-Ashampoo_Snap_2018.01.31_18h17m09s_003_.png

*sorry mijn fout ik zie nu juist dat je de 2de opdracht daarna wel juist heb ingegeven .
echter de laatste gaf je verkeerd in ...
 
betreffende het niet kunnen uitvoeren van het zelfstandig installatie programma voor Windows update en de daarop volgende foutcode 0x80070422 bezie je best eens het filmpje ...

 
Beste,
bedankt voor alle tips, hulp, opmerkingen en je kostelijke tijd.
Doch het resultaat blijft over de ganse lijn hetzelfde : systeem verouderd.
Héél vreemd daar er op 18 januari 2018 nog updates werden geinstalleerd.
Zal tijdens het weekend eens een nieuwe installatie met behoud bestanden proberen.
Maar met de media creation tool liep het ook verkeerd.
Ben eens benieuwd...
 
met het media creation tool heb je eerder in dit topic jouw huidige versie willen bijwerken naar de laatste build (gisteren was dit nog build 16299.192 vandaag is dit 16299.214
*wil jij een nieuwe installatie doen dan zal je met het media creation tool je de dvd of usb moeten aanmaken ...
**neem je de dvd of de usb stick dan dien je daarvan op te starten .. of je opent deze via de verkenner om dan de setup.exe op te starten ... dit is vergelijkbaar met een upgrade en krijg je de keuze om persoonlijke instellingen/bestanden te behouden ... echter je programma's worden denkelijk verwijderd(ben niet zeker )..
***start je op vanaf de dvd of usb stick kun je niet upgraden dan dien je daadwerkelijk voor een verse installatie te gaan ...ook hier weer krijg je de keuze om je persoonlijke instellingen/bestanden te behouden maar hier worden de programma's 100% niet meegenomen ..
 
ik heb het zelfde probleem ik heb ook de januari updates ge installeert

ik heb naar update's gezocht maar krijg ook daarna ook verouderde software

edit: moest van probleem oplossing terug opstarten ik zal eens zien of dat helpt

ik krijg up todate nu alles in nu in orde bij mij sorry voor de inbrake van iemand anders zijn topic (vr)
 
heb jij ook al eens de opdrachtprompt (administrator ) uitgevoerd zoals op de afbeelding in bericht #24 te zien is ...

*welke Windows versie gebruik jij want indien dit dus Windows10 s is dan dien je te zorgen dat je geen aangepaste versie gebruikt de s staat dus voor een gestroomlijnde versie die uitsluitend met de apps werken uit de store
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan