Opgelost medion (akoya) laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb te koop laptop met afneembaar touchscreen bruikbaar als tablet.
voorzien van windows 10 HOME (OEM licentie)
office 2010 pro retail licentie.
originele medion software wordt meegeleverd
weg wegens aankoop vaste pc
laptop in zeer goede staat weinig gebruik sporen. heeft altijd met extern scherm en toetsenbord gewerkt.
wie doet een bod?
 

Bijlagen

  • akoya1.jpg
    akoya1.jpg
    108 KB · Weergaven: 257
  • akoya2.jpg
    akoya2.jpg
    123.6 KB · Weergaven: 253
  • akoya3.jpg
    akoya3.jpg
    82.3 KB · Weergaven: 264
Ik zou het type nummer er bij vermelden zodat eventueel geïnterresseerden kunnen zoeken naar de specs en dus weten wat ze kopen.
Of zelf alle specs in de advertentie vermelden.
Zoals grootte scherm, hoeveel intern geheugen, welke schijf (SSD) of schijven zitten er in en hoe groot is de schijfruimte, welke grafische kaart, hoeveel en welke aansluitingen zitten er op (USB, Grafisch) , welke bits versie is de besturing.
Om onzin biedingen te voorkomen er bij vermelden: Bieden vanaf .....

Ik denk dat je dan meer kans maakt om het ding te verkopen.
 
Laatst bewerkt:
hierbij nog enkele technische gegevens
mijn vraagprijs bedraagt 80€ dit is volgens mij een correcte prijs, daar u een perfect werkende laptop krijgt alsook een office 2010 pro
(windows en office zijn 64 bit)
of u kan steeds bieden
 

Bijlagen

  • Report.txt
    205 KB · Weergaven: 309
  • info.txt
    451 bytes · Weergaven: 277
aangezien je deze wilt gaan verkopen zou je best deze dan ook eens kunnen vernieuwen zodat er géén gebruiker met de naam "Bever" aanwezig is ..
ook dien jij deze Akoya los te koppelen in je Microsoft account bij gekoppelde apparaten ..
*doe je dit los koppelen niet als deze aan een andere persoon verkocht word dan zal dit systeempje bij de nieuwe gebruiker aangemerkt worden als een niet rechtmatig verkregen systeempje met alle gevolgen vandien ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan