Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb Windows 7 en werk met Windows Live Mail.
Telkens ik een e-mail ontvang krijg ik op het volledig rechter deel van mijn scherm een lang blad waar vele gegevens op staan. Ik moet dan naast dit blad eventjes klikken en dan verdwijnt het. Het is "Mime-version: 1.0.
Is dit iets die schadelijk is? Het is in ieder geval vervelend om dit steeds te moeten zien. Hoe kan dit verwijderd worden aub?
Ik heb een bijlage toegevoegd.
 

Bijlagen

  • vervelende tekst.doc
    304.5 KB · Weergaven: 155
op je vraag betreffende Iobit en de Revo unistaller kan ik je geen antwoord geven daar ik deze niet gebruik ...

wat betreft het probleem zelf heb ik je een vraagje : heb je nadat je AVG verwijderd had ook ccleaner gebruikt en je systeem herstart voor al leer je de AVG terug installeerde
 
De gratis versie van Revo Uninstaller kan enkel 32 bits programma's zien.
Om de 64 bits programma's te zien, heb je de Pro versie nodig van Revo Uninstaller.
Verder is dit wel een heel handige tool die ik zelf ook al geruime tijd gebruik.

Advanced systemcare is een afrader om te gebruiken.
Ik heb al menig pc naar de vaantjes weten zijn na het gebruik van deze tool.
Waarom zou je dergelijke tool ook gebruiken? "If it's not broken, don't fix it"
En als je toch je systeem af en toe eens wilt opkuisen, ben je beter af met Ccleaner.
 
op je vraag betreffende Iobit en de Revo unistaller kan ik je geen antwoord geven daar ik deze niet gebruik ...

wat betreft het probleem zelf heb ik je een vraagje : heb je nadat je AVG verwijderd had ook ccleaner gebruikt en je systeem herstart voor al leer je de AVG terug installeerde
Nee, ik heb AVG verwijderd en meteen opnieuw AVG gedownload zonder eerst ccleaner te gebruiken.
 
De gratis versie van Revo Uninstaller kan enkel 32 bits programma's zien.
Om de 64 bits programma's te zien, heb je de Pro versie nodig van Revo Uninstaller.
Verder is dit wel een heel handige tool die ik zelf ook al geruime tijd gebruik.

Advanced systemcare is een afrader om te gebruiken.
Ik heb al menig pc naar de vaantjes weten zijn na het gebruik van deze tool.
Waarom zou je dergelijke tool ook gebruiken? "If it's not broken, don't fix it"
En als je toch je systeem af en toe eens wilt opkuisen, ben je beter af met Ccleaner.
Dan hou ik me best aan "iobit-uninstaller"? Daar ik dan alle programma's kan zien? Revo is dan mindrr goed?
 
Gebruik je dat veel en kan je hem uitschakelen in al je browsers : Iobit toolbar

Toolbar Iobit.jpg
 
indien het om de AVG (volledige versie gaat ja zeker !

heb je de AVG free in gebruik en je heb de ASC aangekocht dien je te overwegen wat voor u het beste is , ook via de vorige link kun je een vrij goedkope bescherming aankopen ....(doe ik jaarlijks )

**note :eek:ok ik heb ooit eens de Ad. s. care pro gebruikt maar was daar eerlijk gezegd niet over te spreken .... en ben toen over gestapt naar de AVG pc tune up
deze gebruik ik nu reeds van het moment dat deze uitgebracht werd door AVG...( das dus al een geruime tijd ) en ben er nog steeds voorstander van ...
**persoonlijke mening !
Ik denk dat de fout in mijn WindowsLifeMail moet zitten.
Ik heb een proef gedaan en stuurde naar mezelf een mail naar mijn telenet adres en ik had die tekst.Stuur ik een mail naar mijn Hotmail adres, dan heb ik die tekst niet.
 
je kan de windows live mail eens verwijderen ( je mails staan immers nog op de telenet webmail server , indien je deze niet leeg gemaakt heb )...
nadien installeer je deze opnieuw via deze download
geef aan dat je enkel de windows live mail wenst te installeren ....
bij het opnieuw aanmaken van je email account selecteer je automatisch configureren...en alles gebeurd dan vanzelf
 
je kan de windows live mail eens verwijderen ( je mails staan immers nog op de telenet webmail server , indien je deze niet leeg gemaakt heb )...
nadien installeer je deze opnieuw via deze download
geef aan dat je enkel de windows live mail wenst te installeren ....
bij het opnieuw aanmaken van je email account selecteer je automatisch configureren...en alles gebeurd dan vanzelf
ok Qtex, ik heb daar ook aan gedacht; ik zal het eens proberen. Maar ik heb nog een vraagje; wat me opvalt is dat ik mijn foto niet zie; nochtans staat hij er wel degelijk op hoor.
 
je bedoeld je profiel foto !
je profiel foto of afbeelding mag niet groter zijn dan 6,25Mb of gelijk aan 100 x100 pixels ( kleiner mag altijd )
je kan deze toevoegen op 2 manieren
1.via een url
2..via een upload vanaf jouw pc
 
je bedoeld je profiel foto !
je profiel foto of afbeelding mag niet groter zijn dan 6,25Mb of gelijk aan 100 x100 pixels ( kleiner mag altijd )
je kan deze toevoegen op 2 manieren
1.via een url
2..via een upload vanaf jouw pc
Ik denk dat er iets grondigs fout is met mijn laptop. Wat mijn foto betreft; die stond er vroeger wel op en heb hem er een uurtje geleden weer gedownload, doch zo te zien, zonder resultaat. Ik denk dat het voor ons allen tijdverlies is om er nog over te piekeren. Ik denk om een herinstallatie te doen en ik kom dan terug met het resultaat. Ik denk dat dit het meest goede zal zijn.
Jullie allen zijn erg bedankt voor steeds de vlotte antwoorden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan