Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb Windows 7 en werk met Windows Live Mail.
Telkens ik een e-mail ontvang krijg ik op het volledig rechter deel van mijn scherm een lang blad waar vele gegevens op staan. Ik moet dan naast dit blad eventjes klikken en dan verdwijnt het. Het is "Mime-version: 1.0.
Is dit iets die schadelijk is? Het is in ieder geval vervelend om dit steeds te moeten zien. Hoe kan dit verwijderd worden aub?
Ik heb een bijlage toegevoegd.
 

Bijlagen

  • vervelende tekst.doc
    304.5 KB · Weergaven: 157
Het klinkt cru om te zeggen, maar als je met een PC van het ene probleem in het andere komt is het verstandiger om alles er opnieuw op te zetten. Tenzij je in een eerder stadium een Image hebt gemaakt die terug te zetten is.

Wees in de toekomst voorzichtig met Cleaners. Eigenlijk heb je deze niet nodig als je over een voldoende snelle PC beschikt.
Zorg ook dat je na de besturing en alle belangrijke programma's en data een Image maakt die later terug te zetten is.
 
Ik krijg in mijn scherm de volgende tekst : "U dient een consolesessie als Administrator uit te voeren als u het hulpprogramma SFC wilt gebruiken."

Dat betekent dat je de opdracht niet uitvoert met administrators rechten.
Ga naar start > programma's > Bureauaccesoires > Rechtsklik daar bij Opdrachtprompt en voer uit als administrator
Typ in het zwarte venster sfc /scannow > Let op de spatie tussen sfc en /scannow
 
@Swake en Qtex tis maar een idee maar als hij die mime verwijderd is het probleem dan niet opgelost?
want ik snap niet heel goed het probleem hoe is die mime op pc geraakt? ken Windows mail niet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan