Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb Windows 7 en werk met Windows Live Mail.
Telkens ik een e-mail ontvang krijg ik op het volledig rechter deel van mijn scherm een lang blad waar vele gegevens op staan. Ik moet dan naast dit blad eventjes klikken en dan verdwijnt het. Het is "Mime-version: 1.0.
Is dit iets die schadelijk is? Het is in ieder geval vervelend om dit steeds te moeten zien. Hoe kan dit verwijderd worden aub?
Ik heb een bijlage toegevoegd.
 

Bijlagen

  • vervelende tekst.doc
    304.5 KB · Weergaven: 155
heb je geen herstelpunt van voor dit probleem of een goeie back-up die je kan aanspreken ,zodoende behoud je toch al je programma's

indien je voor een herinstallatie ga ben je wel alles kwijt ...
 
das juist dit was me ontgaan ....we zitten dan ook al op bericht nr. 33

heb je al eens sfc /scannow opgestart om te zien of er windows systeem bestanden beschadigd zijn ...
indien zo kunnen deze ook hersteld worden vermits de installatie dvd in de drive zit ...
let op : dit doet niet aan windows live mail .....enkel de windows systeembestanden worden gecontrolleerd en zonoddig ook hersteld..

de sfc /scannow start je op door een cmd te openen met admin rechten ...
in de opdrachtpromptvenster ( cmd) type je dan sfc /scannow (let op de spatie na sfc )
 
das juist dit was me ontgaan ....we zitten dan ook al op bericht nr. 33

heb je al eens sfc /scannow opgestart om te zien of er windows systeem bestanden beschadigd zijn ...
indien zo kunnen deze ook hersteld worden vermits de installatie dvd in de drive zit ...
let op : dit doet niet aan windows live mail .....enkel de windows systeembestanden worden gecontrolleerd en zonoddig ook hersteld..

de sfc /scannow start je op door een cmd te openen met admin rechten ...
in de opdrachtpromptvenster ( cmd) type je dan sfc /scannow (let op de spatie na sfc )
Ik ben niet in het bezit van een installatie-cd van de windows 7 voor mijn laptop.
 
Dan hou ik me best aan "iobit-uninstaller"? Daar ik dan alle programma's kan zien? Revo is dan mindrr goed?

Revo is zeer goed. Alleen beperkt de gratis versie zich tot x32 software. Ikzelf gebruik de Pro versie en zou geen andere uninstaller meer willen.
Iobit zou ik gewoon helemaal niet gebruiken. (Maar dat is mijn mening natuurlijk, je kiest zelf waar je je het best bij voelt)
 
Revo is inderdaad goed , maar vereist ook een goede kennis van het register.
Wie een beetje vertrouwd is met het register en hoe regedit op de juiste manier te gebruiken is revo overbodige software.
 
Ik heb hem reeds naar een eerder punt gezet, doch dit kon hij niet doen kreeg ik als antwoord.

Herinstalleren is wel heel extreem voor een probleempje met WLM, niet?
Dus je hebt systeemherstel geprobeerd, maar deze is niet gelukt?
Probeer eerst systeemherstel (Startknop, in het zoekbalkje typ je "rstrui", zonder de "") eens uit te voeren in veilige modus
 
Als ik dit doe, dan zal ik ook wel weer alle programma's er moeten opzetten he Swake?

Als je laptop terug OK is, maak dan zeker eerst en vooral een systeemkopie , dan kun je hiermee altijd een kopie van je systeem terugzetten als het eens nodig moest zijn.
Het word trouwens aanbevolen om regelmatig een systeemkopie te maken.
 
das juist dit was me ontgaan ....we zitten dan ook al op bericht nr. 33

heb je al eens sfc /scannow opgestart om te zien of er windows systeem bestanden beschadigd zijn ...
indien zo kunnen deze ook hersteld worden vermits de installatie dvd in de drive zit ...
let op : dit doet niet aan windows live mail .....enkel de windows systeembestanden worden gecontrolleerd en zonoddig ook hersteld..

de sfc /scannow start je op door een cmd te openen met admin rechten ...
in de opdrachtpromptvenster ( cmd) type je dan sfc /scannow (let op de spatie na sfc )
Ik krijg in mijn scherm de volgende tekst : "U dient een consolesessie als Administrator uit te voeren als u het hulpprogramma SFC wilt gebruiken."
 
je dient via start de opdrachtprompt venster met rechts aan te klikken en je selecteert om deze dan als admin op te starten ..
dan geef je de opdracht in ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan