Nieuwe harde schijf partitioneren in nieuwe pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
haha je wilt me erop pakken ... ja dat heb ik ! zou dat er mee te maken hebben denk je !!

Hehe, niet slecht bedoeld hoor. Ik heb zo'n sterk vermoeden ja... VMWare is een zeer stabiel product welke zen pluimen reeds jaren verdiend heeft en vooral op de zakelijk gebied nog steeds marktleider is. Het heeft alleszinds met je NTFS Security te maken en aangezien dat behoorlijk aangepakt is met die ownership rechten zou ik er niet versteld van staan moest dat de oorzaak zijn. Een goeie tip, nietmeer doen... ;)
 
ik betwijfel vmware totaal niet ; heb er al goede dingen over gelezen en gehoord , echter om mijne windows terug in de orgineelle staat te brengen ben ik al zodoende verplicht een verse nieuwe instal te doen ...en dit zie ik momenteelniet zitten!
zal der ooit wel es van komen en dan ben ik nu al meere deeels overtuigdt om vmware te gebruiken ..
 
Héla heren DDragon80 en qtec: jullie zijn die koekoek zaag aan het vergeten, Ik probeer wel Virtual box op mijn laptop met de creatie van een Querty klavier als ik Win8 hierin wil installeren.
 
dat klopt, en die heb ik letterlijk gevolgd (geprinte versie), maar dat Querty gedoe is het probleem. Is het mogelijk dat een win 8 Querty (Nderlan zou gedowload hebben?
 
de win8 is alleen in het engels te verkrijgen echter ben je vergeten tydens de setup van de win8 je land en taal instelling aan te geven , daardoor heb je nu de querty toetsenbord ..
 
de win8 is alleen in het engels te verkrijgen echter ben je vergeten tydens de setup van de win8 je land en taal instelling aan te geven , daardoor heb je nu de querty toetsenbord ..


en dat moet dus aanpasbaar zijn in configuratiescherm--> regional settings :p
 
Qtec:Bedoelt u de setup van Win 8 voor de installatie in virtualbox, ( dan zou ik win 8 installeren in win 7, dat, volgens mijn kennis,kan toch niet de bedoeling zijn. Ik weet het niet meer, maar ik denk dat ik bij het volgen van de user guide van Kassenaar op een bepaald ogenblik Install Win8 zal zien!!

Antwanneke: Bedoelt u het config. scherm van win 7 vooraf,en hoe zie ik in het NL " regional settings"? ( misschien is dit een overbodige vraag?)
 
je was toch van plan om de win8 te installeren in virtualbox ....
waarom heb je anders virtualbox geinstalleerd !!!!

awel ook daar moet je de setup van windows doen zoals anders , m.a.w. je dient ook daar dan aan te geven welke instellingen je wilt hebben tydens de setup van win8

je kan nooit maar ook nooit via het configuratiescherm van win7 de taal /land instellingen gaan configureren van de windows8......
 
Laatst bewerkt:
Wel, na heel wat bokkesprongen is het gelukt op mijn laptop. U had gelijk: op de handleiding van Kassenaar (blz8 van11) staat Time and currency format:English (United States), heb dat veranderd in Belgium (Dutch) en automatisch veranderde The Keyboard or imput Method in .. Belgium. Dus nu draai ik met Win 8.

Een dikke merci aan iedereen voor hun hulp en beschikbaarheid.
Koekoek
 
fijn dat dit dan uiteindelijk gelukt is , met deze zet ik hier dan een slotje op ...
je ziet de aanhouder wint weer !;)

[edit] nu heb ik gelijktijdig met u ook virtualbox 4.1.6 geinstalleerd ,en tydens deze bewerking waarin ook de win8 word geinstalleerd :heb ik gelijktijdig er een stappenplan er van aangemaakt ...
deze komt wellicht nu te laat maar voor anderen zal deze dan weer zijn nut hebben ....
download deze pdf vanaf hier Bekijk bijlage 8158 ..6blz groot [/edit]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan