OEM map en verwijderen van APP

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lukt ook niet. Ik krijg steeds volgende melding:
"Bij een vorige software-installatie (bijvoorbeeld een update voor Windows) is gevraagd het systeem opnieuw op te starten. Start de computer opnieuw op om de installatie van Nero te hervatten"
Dat doe ik dan enkele keren maar de melding blijft komen zonder dat ik verder geraak.
 
Oeps, nu toch gelukt nadat ik een oude update van nero 8 ging gebruiken. Eerst had ik enkel getracht met de eerste installatie CD en dat lukte niet. Later lukte het ook niet met de updates. Maar nu, nadat ik uw DirectX9 heb geïnstalleerd is alles gelukt.
Qtex, ik moet u weer heel erg hard bedanken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Toch nog even een kanttekening. Omdat Nero 8 niet kon geïnstalleerd worden op die Acer heb ik het eveneens geprobeerd op mijn oude HP m9080 32bits van 2008. Hierop staat ook Windows 10 als insider.
Het toestel werkt nog perfect. Maar ook hier kon ik die Nero 8 niet installeren. Nu dacht ik dat het misschien wel kon lukken met de "truc" van uw DirectX9. Ook hier had ik vooraf alle files die naar Nero verwezen verwijderd en ook het Cleaning Tool gebruikt. Spijtig genoeg kan ik Nero 8 hier niet installeren. Misschien heb je hiervoor nog enkele adviezen. Lukt het echter niet, dan is dat geen ramp. Ik heb blij dat het op mijn andere PC gelukt is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan