Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben bezig met het maken van een prijscourant. Hierbij loop ik tegen het volgende probleem aan. Ik wil als we de prijscourant gaan afdrukken de boven en de onderregel op elke pagina laten terugkeren zonder gebruik te maken van de kop en voet regels. Om duidelijk te maken wat ik bedoel heb ik een PDF file toegevoegd. Ik hoop dat er iemand is die mij verder kan helpen !!!!

:applaus::applaus::applaus:
 

Bijlagen

  • Dieren huidige prijslijst.pdf
    267.4 KB · Weergaven: 150
Deze laat ik open tot je iets laat weten, zo hoef je er geen nieuw onderwerp over te starten.
Geen probleem hoor.
Tot binnenkort.
Je kan het ook met de bovenste zo doen als je dat wil, dan heb je gewoon extra copietjes nodig van de jpeg/bitmap/;;;wat dan ook.
 
Laatst bewerkt:
Gisteravond dacht ik nog aan het werk.
Mijn dienstverslag word geprint op voorbedrukt papier.
Je kan dat ook doen.
Maak de footer,de header, de boven- en onderbalk, sla die lege exel ergens op en print x aantal lege lijsten af.
Daarna maak je de prijslijsten met de opgeslagen exel als basis.
deze druk je dan af op de voorbedrukte papieren.
 
Gisteravond dacht ik nog aan het werk.
Mijn dienstverslag word geprint op voorbedrukt papier.
Je kan dat ook doen.
Maak de footer,de header, de boven- en onderbalk, sla die lege exel ergens op en print x aantal lege lijsten af.
Daarna maak je de prijslijsten met de opgeslagen exel als basis.
deze druk je dan af op de voorbedrukte papieren.

ik was ook al even in die richting aan het denken. met pdf kan ik niet zo goed overweg, maar je kan voor zover ik weet perfect een soort 'briefpapier' maken met boven-en onderregels en eventueel watermerk. daarin zou je dan je files kunnen exporteren
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan