Schijf 1TB kapot.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Gisteren een grote flater geschoten. Ik heb bij mijn pc een schakelaar staan die alles zonder stroom zet.
Een moment onoplettend geweest en de schakelaar afgelegd voor de pc volledig afgesloten was.
Ik hoorde de tik van de schijf en dacht "Die is er aan".
Inderdaad start niet meer op. Schijf blijkt niet meer te vinden. Ook uitgenomen en extern aangelegd. Niets meer te herkennen.
Dus vlug een andere schijf ingestoken, Windows opgezet. Back-up teruggezet van 2 weken geleden. Maar wat blijkt, alles moet opnieuw geinstalleerd worden. Mijn programma's zijn niet meegenomen.
Ook ben ik enkele serieuze bestanden kwijt die ik aangepast had. Uren werk......... Het gaat over een bestand van een groepering die ik overgenomen en aangepast heb na het sterfgeval van mijn vriend verleden week.
Wie weet een mogelijkheid om toch die bestanden nog te kunnen lezen van de schijf.
De schijf is zelfs niet te zien in de set-up.
HELP.
 
Heb je hier gezocht voor Windows 7 ? Compro Technology, Inc.

De drivers zijn voor zo ver ik kan zien exe bestanden dus die moet je installeren. Daarna opnieuw booten

Raar maar waar, maar ik had 3 bestanden hiervoor. De ComproDTV, de Compro PVR en de VMHybrid. Met deze 3 bestanden geinstalleerd werkte alles, maar kreeg melding dat ik de SAA7134 driver nodig had.
Met de nieuwe bestanden opgehaald alleen nog de driver en ComproDTV. Werkt ook maar geen melding meer voor driver SAA7134.
Bedankt voor de tip. Begrijp het ook niet, vroeger zelfde systeem met de bestanden die ik had.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan