Status
Niet open voor verdere reacties.
Z

zorro

Gast
ik heb mijn schijf in 2 gedeeld waarop op de c mijn win7 staat de andere is leeg dus ik wil die samenvoegen via systeembeheer en naar schijfbeheer heb ik de tweede gedeelte geformateerd en volume verwijderd dus nu staat er niet toegeweze ruimte daarna klikte ik met de rechtermuisknop op de c gedeelte daar stond wel volume uitbreiden. probleem is nu staat niet in vet aangegeven dus dat gaat niet.wie helpt?
 
Ik wil hier ook nog even kwijt dat je zulke bewerkingen perfect kunt uitvoeren in standaard aanwezig Windows Schijfbeheer.
2de partitie verwijderen, eerste rechtsklikken en kiezen voor "expanden". Ken de gebruikte nederlandse term niet.
 
@ dragon
het probleem bestond er in dat de ts op de eerste partitie vista had staan ....
deze heeft hij dan verwijderdt en zodoende een niet toegewezen ruimte verkregen ....
de win7 stond op de 2de partitie en eigende zich na het verwijderen van vista de c letter toe....
nu wilde de ts (zorro) de niet toegewezen ruimte toewijzen aan de win7 die op de 2de partitie stond...
en daar kan schijfbeheer niet mee overweg ...omdat deze op de 2de partitie stond ...

al bij al is het dan toch gelukt met de Easeus Partition Master
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan