Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb gewoon naar mijn hotmail gegaan dan op dat tandwieltje een outlook alias aangemaakt en dan als primair ingesteld.
Daar krijg je de keuze van outlook.be
Ik heb gewoon naar mijn hotmail gegaan dan op dat tandwieltje een outlook alias aangemaakt en dan als primair ingesteld.
Daar krijg je de keuze van outlook.be
Daar lag het probleem dat jij hebt aangehaald. Als ik op die link klik heb ik de mogelijkheden om een account aan te maken zoals in de afbeelding in bericht 56. Maar GEEN mogelijkheid om RECHTSTREEKS, zonder alias dus, een outlook.be account te maken.
Ik wil er zeker eentje aanmaken, omdat ik net zoals al die anderen hier jouw probleem wil helpen oplossen. Maar dan hebben we dus wel de link nodig naar de locatie waar we dat account kunnen aanmaken.
Ik wil er zeker eentje aanmaken, omdat ik net zoals al die anderen hier jouw probleem wil helpen oplossen. Maar dan hebben we dus wel de link nodig naar de locatie waar we dat account kunnen aanmaken.
kijk Herd wick het staat er toch registreren of niet, gaat dit niet....heb aan niemand gevraagd om acc te maken hoeft echt niet doe daar geen vrijwilligerswerk meer maar het blijven mijn vrienden..kom nog veel in de digipunten...heb gewoon in topic aan Swake gevraagt of het klopt met die sms omdat ik dacht dat hij er meer van weet door zijn reactie ergers in het begin..weet die ook geen raad.. no problem dan moet Atel het zelf oplossen snap je het.....
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.