Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb gewoon naar mijn hotmail gegaan dan op dat tandwieltje een outlook alias aangemaakt en dan als primair ingesteld.
Daar krijg je de keuze van outlook.be

outlook alias.png
 
Daar ben ik in mee: dan maak je aan alias aan. Maar de mogelijkheid om dit rechtstreeks aan te maken heb ik niet gevonden.
 
maak er eentje aan als je daar zin in hebt en laat het me weten hoe werkt moet niet hoor ik doe het gewoon niet
 
Ik wil er zeker eentje aanmaken, omdat ik net zoals al die anderen hier jouw probleem wil helpen oplossen. Maar dan hebben we dus wel de link nodig naar de locatie waar we dat account kunnen aanmaken.
 
Ik wil er zeker eentje aanmaken, omdat ik net zoals al die anderen hier jouw probleem wil helpen oplossen. Maar dan hebben we dus wel de link nodig naar de locatie waar we dat account kunnen aanmaken.
kijk Herd wick het staat er toch registreren of niet, gaat dit niet....heb aan niemand gevraagd om acc te maken hoeft echt niet doe daar geen vrijwilligerswerk meer maar het blijven mijn vrienden..kom nog veel in de digipunten...heb gewoon in topic aan Swake gevraagt of het klopt met die sms omdat ik dacht dat hij er meer van weet door zijn reactie ergers in het begin..weet die ook geen raad.. no problem dan moet Atel het zelf oplossen snap je het.....
 
Dus, concreet gezien: ruim 50 berichten entertainment. Dan denk ik dat deze tijdrovende maar tot niets leidende conversatie ook mag afgesloten worden.
 
Dus, concreet gezien: ruim 50 berichten entertainment. Dan denk ik dat deze tijdrovende maar tot niets leidende conversatie ook mag afgesloten worden.
ja heel goed gezien van je...maar niet afsluiten ik wacht nog effe op Swake als dat mag natuurlijk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan