Office Steeds de melding bij opstart Outlook 2021 installeer een legitieme versie van Office.

Status
Niet open voor verdere reacties.

fred1946

Steunend lid
Vip Lid
Gebruik Micro Office 2021.
Bij het opstarten van Outlook krijg ik steeds de melding Installeer een legitieme versie van Office.
Terwijl Outlook geactiveerd is.
Maar ik denk dat het aan de account ligt.
Mijn account @telfort.nl verzenden.
Mijn mail ontvang ik op @lijbrandt.nl.
Denk dat daar de het probleem ligt.
Kan iemand me helpen.
Alvast vriendelijk bedankt.
 
Nee, die melding wil zeggen dat je een als illegale versie bestempelde Office draait - heeft niets met accounts te maken.
En het is niet omdat je Outlook geactiveerd is dat hij ook legaal is.

Waar en hoe heb je die MS Office licentie aangeschaft ?
 
Je ontwijkt de vraag, dus géén gekochte licentie vermoed ik.
Dan kunnen we inderdaad niet verder hulp bieden.

Overigens de tool die hierboven wordt aangeraden wordt ook "verondersteld" enkel te werken met een legale licentie ter beschikking.
 
uiteraard bij MS zelf : https://www.microsoft.com/nl-be/microsoft-365/buy/compare-all-microsoft-365-products-b
Bol / Coolblue en dergelijke ...
Ga er maar vanuit dat elke aanbieding online van een zogenaamd 'bedrijf' dat niets anders doet dan MS licenties onder de prijs verkopen verdacht 'kan zijn' ...
Word je daar bedrogen ? Niet noodzakelijk, maar je hebt geen verhaal tegen 'hergebruik' van licenties die dan na verloop van tijd door MS geblokkeerd geraken.
Hoe dan ook moeilijke zoektocht die je zelf moet maken.

--> Aan alle lezers : begin nu aub. niet met fred de ene na de andere link door te sturen van 'te vertrouwen' aankoopmogelijkheden voor spotprijzen. Daar kun jij geen garanties over geven en wij ook niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan