Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi,

Ik probeerde een systeemherstel maar het lukte niet, wat voorheen wel altijd lukte, ik had de avast zelfbeschermingsmodule uitgezet, ben daar ooit eens achtergekomen dat je die moet uitzetten anders lukt uw systeemherstel niet.

ik krijg deze melding

5901077b22216-systeemherstel.jpg



kan iemand me helpen

greets

ed
 
Laatst bewerkt door een moderator:
de opdracht heb ik dan ook in het vet gedrukt vermeld staan met uitzondering de haakjes ....staat er toch duidelijk vermeld dacht ik !
staan de haakjes "" in het vet ..dacht het niet .
 
juist
kan ik niet een image terugzetten
want het probleem blijkt al van 2016 te bestaan en het zou om een slechte update gaan, sommigen hebben er last van anderen niet,
besef nu pas dat die van 2016 al weg zijn ded..
of alle herstelpunten eens verwijderen en zien wat dit doet, ik stel maar iets voor he
 
ga je een image van 2016 gebruiken dan dien je waarschijnlijk ook weer te upgraden naar deze laatste versie ..
je mag van mij je herstelpunten verwijderen indien jij denkt dat dat de oplossing zou kunnen zijn ..
welke datum heeft jouw laatste herstelpunt dan ... best dat je dus de laatste bewaard en al de oudere verwijderd ..maar of dit je probleem verhelpt ..
 
het is juist het laatste herstelpunt die problemen gaf,
ik weet niet dat je kan kiezen dat je welke herstelpunten je kan verwijderen? er staat toch alleen maar geschreven alle herste
lpunten verwijderen

hoe doe je dit dan?
 
nee ik ben verkeerd door te denken dat men kan kiezen welke herstelpunten men kan verwijderen ... er is helemaal geen keuze mogelijkheid zag ik pas nadien .. feit is dat ik haast nooit deze toepassing gebruik en eerder vertrouw op een image ....
**het is enkel met schijfopruiming mogelijk om de oudere herstelpunten te verwijderen ..de meest recente herstelpunten word bewaard ..

5e77d18210-Ashampoo_Snap_2017.04.30_15h30m17s_001_.png


5e8c71a27d-Ashampoo_Snap_2017.04.30_15h34m05s_002_.png


5e8e224f45-Ashampoo_Snap_2017.04.30_15h35m05s_003_.png
 
als ik al mijn herstelpunten wil verwijderen zegt de laptop u kan geen ongewenste systeemwijzigingen ongedaan maken op dit station, weet u zeker dat u wil doorgaan
mag ik dit negeren?

ed
 
ik heb inderdaad de link bekeken ...zelf heb ik dit niet toegepast .. m.a.w. indien jij dit wil toepassen ga je gang ... echter op eigen verantwoordelijkheid .
ik kan het zelf niet uitproberen aangezien ik hier dus geen problemen heb met het aanmaken van een systeemherstelpunt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan