Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 9940

Gast
Hallo beste mensen,
kan iemand mij vertellen hoe je tempmappen met een slotje verwijderen kunt en hoe het komt dat er een slotje op zit en hoe ik kan voorkomen dat er slotjes op mappen zitten.
Zie bijlage schermafdruk.
Schirmfoto_2015-03-14_010243.jpg

Alvast bedankt voor jullie hulp

met vriendelijke groet
Crimpak
 
wel op beiden plaatsen staat hetzelfde vermeld ...

vergelijk dit nadien maar als de scan gedaan is .

HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Extension Compatibility\A17B153F-2267-4161\A165-73DCD6C31BEF
5f4c40231a-Ashampoo_Snap_2015.03.15_22h01m32s_010_.png


HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Extension Compatibility\{A17B153F-2267-4161-A165-73DCD6C31BEF
5f4f92570e-Ashampoo_Snap_2015.03.15_22h05m14s_011_.png
 
Hallo Qtex ben ik nog even,
heb diverse programma's laten scannen en heb de besmettingen er uit weten te halen. Ter informatie. Ik had een week of 2 terug de software Adware gedownload die denk ook de nodige schade had aangericht want deze werd steeds in mijn laptop en scanprogramma's weergegeven als zou het een besmetting betreffen. Gezocht op google waar bleek dat men ook adviseerde eerste een herstelpunt te maken voor ik met die software aan de slag ging. Heb vervolgens ook mijn IE 11 verwijderd en alles opnieuw geïnstalleerd. Heb alles verwijderd wat de schade veroorzaakte of kon veroorzaken en de laptop werkt weer perfect.
Bedankt voor alle tips en aanbevelingen dus ik kan weer verder.
met vriendelijke groet
crimpak
 
Hallo Qtex,
even een psje
misschien lag het niet aan die Adware zelf maar heb ik onbewust wat meegesleept door onoplettendheid bij het downloaden. Ik las op internet dat iemand Adware had gedownload en toen niet meer bij zijn IE11 kon komen. Waarom weet ik niet maar vandaar dat het advies kwam eerste een herstelpunt te maken.
groetjes en fijne zonnige warme dag verder
crimpak
 
indien je de ADWcleaner van een willekeurige site opgehaald had dan kan er waarschijnlijk ook iets meegelift zijn ...
daarom dat ik steeds de ADWcleaner vanaf de site zelf ophaal en vervolgens de snelkoppeling van het uitvoerend bestand hier neer zet ...
zo als deze hier ... https://toolslib.net/downloads/finish/1/get/2whN/ maar dan verborgen onder de naam ADWcleaner 4.112

**zulke programma's dien je met een zekere voorzichtigheid te gebruiken ... en best niet sporadisch !
 
Hoi Qtex,
Bedankt voor je tips. Ik ben ook niet van de jongste leden en je moet maar denken, oud geleerd is ook oud gedaan, maar alles werkt weer mede dankzij de gegeven tips.
Groetjes en fijne avond
crimpak
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan