Status
Niet open voor verdere reacties.
Jarenlang kwam steeds als ik mijn mp3-speler wilde uitwerpen een bericht van goedkeuring ("veilig"). Op een gegeven moment hield dat zomaar op. Er kwam een tekst van "schijf in gebruik", maar na klikken op "Doorgaan" kwam dan toch het signaal "veilig". Dat hield vervolgens ook weer op: "Schijf in gebruik", groene balk in de Verkenner en daarna zag ik dat de verwisselbare schijf vervaagde in de Verkenner, een soort indirect signaal dat hij kon worden uitgenomen.

Maar sinds gisteren is er weer een nieuw (ernstiger) stadium. Ik krijg nu de 2 onderstaande mededelingen, en toestemming blijft geheel uit. Wat kan het probleem zijn?

1. In gebruik.PNG

2. I-O apparaat.PNG
 
Laatst bewerkt:
Oké, hartelijk dank iedereen. Laten wij dit onderwerp maar sluiten. Er is geen oplossing, dus ook geen probleem.

Altijd weer triest om te constateren hoe goed bedoelende mensen langs elkaar heen communiceren.

Ik geef het in elk geval even op.
 
Wat kan ik er aan doen dat de discussie verlegd wordt naar "antivirus" en "Windows herinstalleren"? Zeker niet mijn keuze en ook niet productief, naar mijn bescheiden mening.

Windows is "in orde", op enkele rariteiten na die altijd in Windows zitten. Ik heb nog nooit anders meegemaakt. Het lijkt wel of ik de enige ben die die rariteiten beleeft.

Ik vind Windows een erg gestoord systeem en zal ook blij zijn als ik er vanaf ben (waarschijnlijk in 2020). Ik heb betaald voor Windows 7 Home Premium 64-bits, dus ik wacht tot dat ophoudt, op voorwaarde dat mijn laptop zo lang nog blijft leven.
Als jij denkt dat jij de enige bent met problemen met u Windows pc, dan bent u grondig mis. ik heb het hier met mijn eigen pc ook al geregeld problemen gehad. Dat kunnen Skippy, Mik, en zeker Qtex beamen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo Skippy,

Omdat u blijkbaar geen privé-berichten aanvaardt wil ik hier even laten weten dat mijn uitwerp-probleem op een erg eenvoudige wijze is opgelost.

Het schermpje van Qihu 360 dat ik zeer terloops vermeldde en onbedoeld en onverwacht leidde tot een discussie over anti-virus en Windows blijkt ook een systeemvak-icoontje te genereren.

Via dit systeemvak-icoontje kan er uiterst gemakkelijk geklikt worden op "Alle Laufwerke auswerfen" en klaar is Kees! Zonder gez**k over "Schijf is in gebruik" of dergelijke.
 
OK bedankt voor het melden en fijn dat dit probleem is opgelost.
Vreemde keuze voor een beveiligingsprogramma dat je kunt kiezen om een extern station wel of niet te kunnen verwijderen. Er zal vast wel een bepaalde gedachte achter zitten die mij even ontgaat.

Ik heb de keuze gemaakt dat leden mij niet via privé berichten kunnen benaderen, omdat ik alles graag via het forum af wil handelen zodat anderen er dan ook iets aan hebben.
In het verleden had ik veel werk aan de privé berichten en nu niet meer. De topic's waren dan nog niet opgelost maar wel via een privé bericht en moest daarom de privé berichten kopiëren / plakken in het forum. Niet echt zinvol dus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan