Windows 10 update mislukt

Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
is dit ernstig ?
fout 0x80070424
mijn firewall is nochtans ingeschakeld
kan ik dat herstellen
 

Bijlagen

  • Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    34.9 KB · Weergaven: 273
Ik vermoed dat je naar 1903 wil overstappen, wel dat mag er GEEN externe HDD of USB stik aangesloten te zijn aan je systeem. Indien dit wel aan je pc hangt, verwijder die dingen en probeer het opnieuw, normaal moet het dan wel werken, maar als er geen externe HDD of USB stick aangesloten is weet ik eigenlijk ook niet waaraan het kan liggen.
 
Ik was al naar de 1903 overgeschakeld , de update was gedaan en gelukt , maar vandaag zag ik vest bericht als ik wilde zoals altijd bij het begin updaten ....ik heb dus de probleem oplossen laten draaien en zoals u ziet stelt hij de fout vast maar wat kan ik ermee ??p
 
er werden dus wel problemen vast gesteld doch werden deze niet verholpen wat ik opzich raar vind ..
Start een cmd-prompt "Als administrator uitvoeren"
Type hier het volgende in:
net stop wuauserv klik enter
type dan de volgende opdracht rmdir /s /q %windir%\softwaredistribution en klik op enter
geef als voorlaatste net start wuauserv in en klik op enter .
Geef als laatste wuauclt /resetautorization /detectnow en klik voor de laatste keer op enter .
nu dat gedaan is klik je start en open je de update pagina , geef de opdracht om te gaan zoeken naar updates ..
indien deze gevonden worden zullen deze ook geinstalleerd worden .
*belangrijk is dat je deze juist overneemt !!
 
ik heb dat nog niet gedaan maar wilde eerst melden dat die eerste code fout weg is mar er kwam een andere als ik update
0x8000005
misschien is daar iets anders mee te doen
dit wilde ik melden eer ik uw voorstel doe

jammer genoeg gaat het niet
service niet gestart krijg ik
 

Bijlagen

  • Knipsel 2.JPG
    Knipsel 2.JPG
    36.7 KB · Weergaven: 165
Laatst bewerkt door een moderator:
geef in het zoekvenster services in en klik verder op de services app...
er opent zich nu een nieuw scherm... scrol naar onderen en dubbel klik vervolgens op Windows update ..
je zie vervolgens het eigenschappen venster van de Windows update … pas de gewenste instellingen toe en klik vervolgens ook op starten (zodat deze ook gestart word)
daarna klik je op toepassen en ok
 
dan dien jij of een herstelpunt terug te zetten van voor dit probleem zich aanbood of je pc te vernieuwen ..
echter voor je deze gaat vernieuwen gaan we eerst proberen om dit zo te herstellen zonder dat je dus dient te vernieuwen ..

start een opdrachtprompt op als zijnde de admiministrator en voer een sfc /scannow uit ..
mogelijk dat deze de ontbrekende services kan herstellen indien niet proberen we een dism.exe maar das voor later ..
ik hoor wel of de sfc /scannow geholpen heeft of niet !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan